דף הבית עסקים שיווק ופרסום מדבקות – לא רק לילדים
מדבקות – לא רק לילדים
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 26/06/08 |  צפיות: 2606

הדפסת מדבקות יכולה לשרת אותך בדרכים שונות על מנת להתאים למטרותך. אתה יכול לעצב מדבקות בכל צורה שתחפוץ לצורך ביצועים מקסימלים ושימושיים. אך מעבר לכך, מדבקות יכולות לשמש אותך להרחיב או לחזק את מוצריך והקמפיינים שלך. מדבקות יכולים לשמש כסוכני השיווק והפירסום שלך מאחר ובניגוד למה שניתן לחשוב מדבקות אינן רק תויות.

פרט לכך, מדבקות הינן כלי מגוון עד מאוד שניתן להצגה על כל קיר ובכל פינה. אתה יכול לחלק מדבקות כחומר פרסומי. מדבקות יכולות אף לשמש כדרך בה תוכל לחשוף פרסים, מתנות-חינם וכדומה.

הנוחות בשימוש בפירסום עם מדבקות אינו מוטל בספק, בין אם תוכננו עבור חלון של רכב או כזה שיועדו דוקא עבור הפגוש, חלונות ראווה, על קירות, על שקיות פשוטות או על מחברות או כל משטח אחר. השתמש במדבקות כדי לפרסם את העסק, להודיע על קיומו של אירוע או מטרה חשובה.

בהדפסת מדבקות אתה מחמש את עצמך עם מוצר הדפסה צבעוני ויעיל. עם בחירה נכונה, תוכל ליצור מדבקות מושכות עין שיביאו אליך את סוג הקהל הנכון עבורך ועבור העסק שלך.

השתמש בקמפיינים השיווקים שלך עם מדבקות לקיר ושאר סוגי מדבקות ותיווכח לדעת כיצד מדבקות יכולות לשחק תפקיד חשוב בתכנית השיווק הכוללת שלך.

עיצוב מדבקות יעלה את התדמית של העסק שלך לאור הזרקורים אפילו אם הוא מזוהה עם תעשייה זו או אחרת, חשוב שמסר זה של שונוח, דרמטיות, מקוריות ואומץ ביחס למתחרים יבואו לידי ביטוי  בעיצוב של מדבקות על מנת לשדר מי אתה ומה אתה מוכר ביעילות.

כשאתה מעצב מדבקות, אתה חייב להשתמש בידע שלך לגבי קהל היעד שלך. אתה יודע מיהו הקהל שלך ולכן אתה צריך להשתמש בידע זה באופן יעיל יותר ולהפוך אותו מקהל רדום ומהנהן לקבוצה עירנית ונלהבת של קונים.

דרך ישנה ומוכרת למשוך לקוחות היא באמצעות מחירים נמוכים כל האפשר. אתה בעל עסק קטן בתחום ותנסה להתמודד מול הלוייתנים בתחום, יש סיכוי גבוה שלא תצליח בכך. הדגש את השירותים והתכונות שאתה מציע והשתדל לספק מניסיונך והערך המוסף שלך בתמורה לזמנו וכספו של הלקוח. הפץ והדגש את העקרונות לעיל על מדבקות אלו. אותן מדבקות יכולות להיות מדבקות קיר, מדבקות שיודבקו על חלונות ראווה ועוד כהנה וכהנה.

זכור לחדש ולעדכן את הקמפיינים שלך. בשעה שאתה מדגיש את זהותך וערכיך, יש תמיד להוסיף לזה אלמנטים חדשניים בתפישה ובעיצוב. שדר את מסריך באופן חדש ומרענן ובצורה זו תקרין דינמיות וצמיחה. נסה לשוות לעצמך באמצעות מדבקות, דימוי של עסק מתמיד שמתפתח כל הזמן כדי לעמוד בטרנדים והצרכים של קהל היעד שלך.

תוכל להסתמך בעת הדפסת מדבקות על משיכת הקהילה הסמוכה אליך או אנשים מהאיזר. גישה זו  יכולה לתרום לכך שאנשים ישייכו אותך אליהם וכך תוכל ליצור קשר עם דמויות מפתח בקהילה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI