דף הבית עסקים שיווק ופרסום הדפסת פוסטר – ארבעה דרכים להכנת מודעות ענקיות
הדפסת פוסטר – ארבעה דרכים להכנת מודעות ענקיות
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 26/06/08 |  צפיות: 2576

התווית התמונות שלך עבור חומר הפרסום דומה לתחושה של לבישת זוג מכנסיים קטנים בשני מספרים ממכנסי הג’ינס הצמודים. כמה שתדחוק ותתחוב ותשנה זוויות עדיין תמצא את עצמך במחצית הדרך. אי אפשר לדחוף בכוח כי הדפוס יפקע מבין התפרים. דע את החוזק והפוטנציאל שבהדפסת פוסטר כדי שהפרסום שלך יתאים לצרכי השיווק שלך.

הכן את הפוסטרים כך שיתאימו לצרכים השיווקים והפרסומיים שלך, תעמולות הקידום, אירועים וכדומה.

היתרון בהדפסת פוסטר הוא שאתה יכול להתאים בקלות את הספיספיקציות לתוכן המודעה, במקום להתאים את תוכן המודעה לספיסיפיקציות. שיטת ההדפסה בפורמט רחב הוא הקוטור של הדפסת פוסטר; כשהגודל כן חשוב, תפור את המסר לפי מידה.

  1. התאמת הגודל
    המידות הסטנדרטיות של פוסטרים באות בגדלים של 28 על 43, 45 על 60 ס,מ, 60 על 90 ס"מ ו- 70 על 100 ס"מ, או בגודל של פוסטר קולנוע. לעתים, כל מה שאתה צריך הוא פוסטר בגודל מעט מעל הגודל הסטנדרטי הקטן שמתאימה באופן די מסורבל למידה הבאה.
    מכונות דפוס בפורמט רחב יכולות לעבוד עם הגדלים שבין הגדלים הסטנדרטיים. אתה יכול לציין את מידות האורך והגובה המדוייקות עבור כל פרוייקט.
    זאת ועוד, גודל הדפוס של מכונות הדפוס בפורמט רחב יכולות להדפיס גודל המשתרע מהרצפה ועד לתקרה. האורך האופקי יכול לנוע בין 20 ס"מ ועד ל –1.5 מ’. האורך האנכי יכול להיות ארוך יותר; מ- 20 ס"מ ועד ל – 2.5 מ’ (ללא ספק הרבה מעבר לגובה שלך). כמובן, שניתן לשנות את הגדלים ולשנות את כיוון ההדפסה מפורטרט ללנדסקפ.
  2. פליירים בגודל פוסטרים
    אם אינך מעוניין לשנות את הגודל, תמיד תוכל לשנות את המראה. חלוקת פליירים בגודל של פוסטרים יכולה להותיר רושם אדיר. הדפס כמה מאות פליירים וחלק אותם כמזכרות או כפין אפ. שיטת הדפסת אופסט בפורמט רחב מאפשרת הדפסת פוסטרים זולה.
    והכי חשוב, אתה יכול לבחור את סוג הנייר שעליו ברצונך להדפיס את הפוסטר. אתה יכול להדפיס על נייר כריכה מבריק של 50 ק"ג (בדומה לכריכת מגזין עבה) או על 50 ק"ג נייר טקסט מבריק דק יותר (שהוא דק כמו דפי המגזין) שהוא קל יותר לשימוש.
  3. בחר את המיקום
    פוסטרים בשטחי פנים הם לרוב קטנים יותר מפוסטרים בשטחי חוץ. השתמש בגדלים גדולים עבור פוסטרים בשטחי פנים. כך תכה במתחרים ותמשוך את תשומת ליבם של הלקוחות.
    כשאתה מזמין הדפסה של פוסטרים גדולים בשטחי חוץ, השתולל והדפס בגדלים ענקיים. פוסטרים בפורמט רחב מאפשרים לך לבחור את החומר ממנו עשוי הפוסטר, בקש סוגי ויניל שונים כך שתוכל להדפיס באנרים בגדלים של פוסטרים. בכך בוודאי תזכה ביותר מכמה מבטים.
  4. ציפוי uv עבור הדפסה גדולה במיוחד ניתנת לביצוע מעבר לכל לגודל; ניתן לבצע אותה עם גורם הוואו. הדפס את הפוסטרים עם ציפוי uv מבריק מאוד. הציפוי עוטף את הדפוס במעין חומר פלסטיק דק שמעניק לדפוס צבעים חיים וברק נוסף. ציפוי uv משפר את הקונטרסט והחיוניות של הדפוס ומעניק לפוסטר יתרון על פוסטרים אחרים. 

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI