דף הבית עסקים שיווק ופרסום האלמנטים של הדפסת עלונים
האלמנטים של הדפסת עלונים
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 26/06/08 |  צפיות: 2588

מטרתם של בעלי עסקים היא תמיד להציב רגל קדימה במונחים של הדפסה איכותית ושירותים יעילים. ומשום שקיימת בשוק תחרות צמודה בשוק יש להפעיל אסטרטגיות פירסום יעילות.

הדפסת עלונים היא אחת מבין השירותים הקיימים המייצרים ומפתחים דפוס איכותי. שרות זה הצליח בדרך כלל לענות על הדרישות בשוק. בנוסף, השימוש בהדפסת עלונים הינו אידאלי עבור קידום מכירות, חתונות, נדל"ן, טיולים וחופשות.

עלונים נחשבים ככלים יעילים לשיווק מוצרים ושירותים. יעילותם נובעת מכך שניתן לתאר ולהדגיש בהם פרטים רבים הקשורים לעסק שלך. העלון מציג תמונות של העסק ותאור קצר על השירותים שאתה מציע.

בראש וראשונה השירותים שחברות להדפסת עלונים מעניקות הם היעילים ביותר מבין שאר שירותי הדפסה. היתרון של שירות הדפסת עלונים משתנה בהתאם לאלמנטים של עבודת הדפסת עלונים טובה.

  1. סטוק
    העלונים מודפסים על 50 ק"ג נייר טקסט מבריק, לבן ואיכותי ועל 50 ק"ג ציפוי סטוק. איכותו החלקה והמעולה של הסטוק מאפשרת הדפסת עלונים מושלמת בצבע מלא שיסייעו לך במתן רושם ראשוני טוב.
  2. גדלים
    הגודל כן קובע. הגודל הרגיל של עלון מודפס הוא 21 על 28, 21 על 35 ו – 28 על 43 . בחר את הגודל המתאים לתכניות השיווק שלך. כיוון ההדפסה של העלון יכול להיות אנכי או אופקי.
  3. דיו
    בעזרת ציוד ההיי טק הקיים כיום ניתן לבצע הליכי דפוס שונים. תוכל לבחור בהדפסה דיגיטלית או בהדפסת אופסט. אך אם תבחר להדפיס את העלון בהדפסת אופסט בארבעה צבעים תוכל להוסיף לעלון ללא עלות נוספת לוגו צבעוני, צילומים או גראפיקה. עם זריקת הדיו תקבל עלונים מבהיקים ומושכים תשומת לב.

האלמנטים הפשוטים הללו יעזרו לך ליצור הדפסת עלון אמנתית שתראה איכותית ומשכנעת.
למעשה, ההצלחה של כל עסק תלויה ביכולת להציג את המוצרים והשירותים בשוק. בעזרת העלון לבד תוכל להסביר ללקוח מהן היכולות שהעסק שלך מעניק.

על גבי העלונים המודפסים אתה יכול להעביר את מהות העסק שלך או לתת מידע קצר על החשיבות והיתרונות של השרותים שאתה מעניק. לאחר שתספק את סקרנות הקוראים ותשכנע אותם, תהא סמוך ובטוח שהעסק שלך יהפוך ללהיט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI