דף הבית ספורט וכושר גופני תזונה 5 יתרונות העיקריים לאכילה בריאה
5 יתרונות העיקריים לאכילה בריאה
יוני לוי 13/04/11 |  צפיות: 4119



מאמרים נוספים מאת יוני לוי
 
איך בונים תוכנית הרזיה אפקטיבית ?
03/05/11 | השמנת יתר
מי מכם שקורא את הבלוג שלי יודע שאני לא אוהב להציב מטרות מדידות או מספריות לדיאטה. אני לא מאמין שדיאטה צריכה להתחלק לשני חלקים. החלק הראשון בו נבצע פעולות אינטנסיביות ופעולות אגרסיביות כדי לרדת במשקל והחלק השני גורס שנעשה פעולות שישמרו לנו על ההישג.

3 סיבות טובות למה כדאי לך להתחיל דיאטה היום
יש כל כך הרבה סיבות טובות למה כדאי לך להתחיל לעשות דיאטה כבר היום ולשנות את אורח חיים שלך. כמובן יש את אלו שיגידו לך שזה בריא ובאמצעות ירידה במשקל אתה תוכל למזער את הסיכויים שלך לחלות במחלות בעתיד אבל אתה רוצה תוצאות עכשו, רווחים עכשו וכל אותם מנטרות לא מעניינות אותך.

למה לא הצלחתם בדיאטה עד עכשו? ולמה בתעשיית הדיאטה לא רוצים שתקראו את זה?
28/04/11 | תזונה
נכון ששוב פעם מדגדג לכם לקנות את אותו מוצר פלא שמבטיח לכם לרדת את כל אותם קילוגרים מיותרים? שוב פעם זה מדגדג לכם נוכח התמונה המעלפת על גבי העיתון? ושוב פעם קניתם, ושוב פעם ירדתם שני קילו ועליתם חמישה, ושוב פעם התאכזבתם. מכירים את המעגל הזה?

5 יתרונות העיקריים לאכילה בריאה
13/04/11 | תזונה
רובנו יודעים כי יתרונות הגדולים ביותר לאכילה בריאה הם כושר גופני, הרגשה טובה יותר וכן אנחנו מקטינים משמעותים את הסיכוי לחלות במחלות ובעיקר את הסיכון לחלות במחלות לב, כלי דם וסוכרת. יתרון נוסף של אכילה בריאה הוא שמירה על משקל בריא, בעידן שבו השמנה הפכה למגפה – אכילה בריאה היא מפתח מרכזי להרזיה ומניעה.

איך אפשר לשמור על תזונה נכונה בצבא?
12/04/11 | תזונה
לעיתים די קרובות, חיילים מוצאים את עצמם מתקשים יותר ויותר לשמור על תזונה נכונה בצבא. למרות שצה"ל היום, יותר מתמיד, מקפיד על תזונה נכונה בקרב המשרתים, החטיפים והפיתויים קרובים מתמיד ולכן מגמת ההשמנה בצה"ל רק הולכת ועולה...

5 שיטות פשוטות לירידה במשקל
11/04/11 | רפואה
יש היום מאות, אולי אלפי, דרכים שיכולות לעזור לך לרדת במשקל ולהשיג את היעדים שלך לטוחח הקצר ולטווח הארוך. בכל מקרה, אתה חייב להיות בטוח שלכל השיטות הללו באמת בריאות לך ובאמת יביאו לך תוצאות לטווח הארוך טרם תבחר להשתמש בהם.

כיצד נשמור על יציבה נכונה?
בעידן המודרני, עידן הנהנה מחידושים ומשכלולים טכנולוגיים מרחיקי לכת, משלח ידו של האדם מושפע וניזון מההתפתחויות הטכנולוגיות העדכניות. בעבר נהוג היה לראות ב"עבודה" ביטוי לפעילות אינטנסיבית הכרוכה במאמץ פיסי רב ובהזעה מרובה.

איך משפיעה צריכת הפחמימות והגליקוגן על הדיאטה שלך?
08/04/11 | תזונה
במאמר הבא אני אדבר על פחמימה, אחד מאבות המזון, ועל צריכת גליקוגן איך זה משפיעה על הדיאטה שלך. אם אתה באמת רוצה לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן אתה חייב להבין מה זה גליקוגן ולמה הוא טוב לנו.

ריצה? הליכה? שחייה? כמה עצות לבחור את הספורט המתאים לכם ביותר
כשרוצים להתחיל לעשות ספורט, מרגישים כמו ילדים בחנות ענקית של ממתקים. שאלות רבות מעסיקות את הראש: כיצד אוכל לבחור את הענף הספורט שמתאים לי ביותר? מה בכלל ההבדלים בניהם? ומה אעשה אם ריצה לא תהיה לי טעימה?

למה דיאטה מהירה זה מתכון בטוח לעלייה במשקל?
לדיאטה מהירה יש הגדרות רבות אבל כשאני מדבר על דיאטה מהירה אני מדבר על צריכה מוגזמת של מוצר מזון יחיד או מספר מצומצם של פרטי מזון בפרק זמן קצוב. לרוב בפרטי מזון אלו אין את כל אבות המזון וכמות הקלוריות הנחוצים לתפקוד תקין של הגוף.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI