דף הבית ספורט וכושר גופני תזונה למה לא הצלחתם בדיאטה עד עכשו? ולמה בתעשיית הדיאטה לא רוצים שתקראו את זה?
למה לא הצלחתם בדיאטה עד עכשו? ולמה בתעשיית הדיאטה לא רוצים שתקראו את זה?
יוני לוי 28/04/11 |  צפיות: 5137

למה לא הצלחתם בדיאטה עד עכשו? ולמה בתעשיית הדיאטה לא רוצים שתקראו את זה? נכון ששוב פעם מדגדג לכם לקנות את אותו מוצר פלא שמבטיח לכם לרדת את כל אותם קילוגרים מיותרים? שוב פעם זה מדגדג לכם נוכח התמונה המעלפת על גבי העיתון? ושוב פעם קניתם, ושוב פעם ירדתם שני קילו ועליתם חמישה, ושוב פעם התאכזבתם. מכירים את המעגל הזה? ובכן, גם אני, שנים שהלכתי סחור סחור אחרי אותם הבטחות.לתעשיית הדיאטה כולה יש אינטרסט ברור שתלכו במעגל הזה ותמשיכו להאמין לפתרונות קסם ותמשיכו לממן לאותם מנהלים את אותם חופשות חלומיות על חשבונכם. חברות אלה מנצלות חולשה אנושית שנמצאת אצל כולנו – עצלנות! מי רוצה לעשות 4 פעמים כושר בשבוע, לאכול ירקות ולשבוע ממים, כשאפשר להנות מכל אותם מטעמים, להתבטל ולרדת במשקל? להיות אדם רזה זו לא תורה מסיני ולא צריך "טכנולוגיות חדשניות" כדי להשיג את התוצאות הרצויות, הרי אם כך היה הדבר מה עשו לפני 100 שנה לפני התפתחות עולם השפע? הסוד האולטימטיבי לירידה במשקל כולנו מחפשים את הסוד האולטימטיבי לעשות כסף, הסוד האולטימטיבי למצוא זוגיות וכמובן את הסוד האולטימטיבי לירידה במשקל. הסוד שאותו אני הולך לחשוף בפניכם, אולי יאכזב חלק מהאנשים ואולי ישמח חלק מאותם "תוהים" מהי הדרך הנכונה. יישום אותו סוד בדרך לחיי רזון דורשת ביצוע, יציאה מאיזור הנוחות ושינוי גישה. הסוד מאוד פשוט ביסודו: אורח חיים בריא = גוף רזה וחטוב ונשמה שמחה. נכון ששמעתם את זה כבר? אז זוהי האמת המוחלטת אבל היא דורשת מאיתנו פעולה, שלעיתים לא כל כך נעימה לנו. היא הדרך הרגילה ולא דרך קיצור. וביום שתבינו שכולם אותם דרכי קיצור רק מאריכות לכם את הדרך – תהיו במסלול הנכון לג'ינס ששוכב לכם כרגע בארון שהבטחתם לעצמכם שתלבשו אחרי שתעשו דיאטה. אז ממה מורכב אורח חיים בריא? 1. תזונה נכונה 2. פעילות גופנית 3. פעילות גוף ונפש 4. חיים בריאים בזה הרגע קבלתם את המפתח שלכם לחלום שכל כך הרבה פעמים נכשלתם בהשגתו. אין תרופות קסם ואין טכנולוגיות חדשניות. תחזרו למקור, שם נמצאת התשובה שאתם מחפשים. לקח לי הרבה מאוד זמן להבין את מה שאני כותב לכם כרגע ואני התפללתי לקרוא את מה שאתם עדים לו עכשו. כדי להמחיש עד כמה העניין הזה נכון אני רוצה לתאר את גוף האדם למכונית. תזונה נכונה דומה לדלק למכונית. איכות הדלק תקבע את איכות ביצוע המנוע וכך גם בגוף האדם. איכות המזון שאנו אוכלים, קובעים את את רמת האנרגיה שלנו, הבריאות וכמובן יביא אתכם לאיזון קלורי שיגרום לכם לשכוח את המילה דיאטה לתמיד. יש את עניין פעילות הגופנית שאת זה אני מדמה לאופן שבו אנחנו מתחזקים ומתפעלים את המכונית.אם נלחץ על דוושת הברקס בעדינות, אם נבדוק שמן מים בזמן, אם נכניס את המכונית בזמן למוסך וניסע במהירות 85 קמ"ש ולא 120 קמ"ש, נקבל יתרונות בחווית הנהיגה בטווח הקצר וכן נשמור על האוטו ונחסוך בעלויות לטווח הארוך. ובדיוק כך עם פעילות גופנית. אם תפקידו על ביצוע פעילות גופנית סדירה לא רק שתהנו מיתרונותיה לטווח הקצר אלא תשמרו על הבריאות ותמנעו עלייה במשקל לטווח הארוך. מאוד מאוד פשוט, זה לא מדע טילים. לסיכום, אם בפעם הבאה אתם מחפשים שוב את אותו "פתרון קסם" שיביא אתכם לתוצאות הרצויות, תשאלו את עצמכם אם אתם מדברים בשפה של הגוף שלכם עצמכם? כנראה שלא, וברגע שתתחילו לדבר בשפתו עולם חדש יפתח בפניכם. באחריות. יוני. נ.ב רוצה לקבל את הספר בו אני מסביר איך ירדתי 40 ק"ג בחינם? לחץ כאן עכשו!

נהנת לקרוא? הורד עכשו בחינם את הספר שכתבתי: הוראות הפעלה לגוף שלך


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוני לוי


 


מאמרים נוספים מאת יוני לוי
 
איך בונים תוכנית הרזיה אפקטיבית ?
03/05/11 | השמנת יתר
מי מכם שקורא את הבלוג שלי יודע שאני לא אוהב להציב מטרות מדידות או מספריות לדיאטה. אני לא מאמין שדיאטה צריכה להתחלק לשני חלקים. החלק הראשון בו נבצע פעולות אינטנסיביות ופעולות אגרסיביות כדי לרדת במשקל והחלק השני גורס שנעשה פעולות שישמרו לנו על ההישג.

3 סיבות טובות למה כדאי לך להתחיל דיאטה היום
יש כל כך הרבה סיבות טובות למה כדאי לך להתחיל לעשות דיאטה כבר היום ולשנות את אורח חיים שלך. כמובן יש את אלו שיגידו לך שזה בריא ובאמצעות ירידה במשקל אתה תוכל למזער את הסיכויים שלך לחלות במחלות בעתיד אבל אתה רוצה תוצאות עכשו, רווחים עכשו וכל אותם מנטרות לא מעניינות אותך.

למה לא הצלחתם בדיאטה עד עכשו? ולמה בתעשיית הדיאטה לא רוצים שתקראו את זה?
28/04/11 | תזונה
נכון ששוב פעם מדגדג לכם לקנות את אותו מוצר פלא שמבטיח לכם לרדת את כל אותם קילוגרים מיותרים? שוב פעם זה מדגדג לכם נוכח התמונה המעלפת על גבי העיתון? ושוב פעם קניתם, ושוב פעם ירדתם שני קילו ועליתם חמישה, ושוב פעם התאכזבתם. מכירים את המעגל הזה?

5 יתרונות העיקריים לאכילה בריאה
13/04/11 | תזונה
רובנו יודעים כי יתרונות הגדולים ביותר לאכילה בריאה הם כושר גופני, הרגשה טובה יותר וכן אנחנו מקטינים משמעותים את הסיכוי לחלות במחלות ובעיקר את הסיכון לחלות במחלות לב, כלי דם וסוכרת. יתרון נוסף של אכילה בריאה הוא שמירה על משקל בריא, בעידן שבו השמנה הפכה למגפה – אכילה בריאה היא מפתח מרכזי להרזיה ומניעה.

איך אפשר לשמור על תזונה נכונה בצבא?
12/04/11 | תזונה
לעיתים די קרובות, חיילים מוצאים את עצמם מתקשים יותר ויותר לשמור על תזונה נכונה בצבא. למרות שצה"ל היום, יותר מתמיד, מקפיד על תזונה נכונה בקרב המשרתים, החטיפים והפיתויים קרובים מתמיד ולכן מגמת ההשמנה בצה"ל רק הולכת ועולה...

5 שיטות פשוטות לירידה במשקל
11/04/11 | רפואה
יש היום מאות, אולי אלפי, דרכים שיכולות לעזור לך לרדת במשקל ולהשיג את היעדים שלך לטוחח הקצר ולטווח הארוך. בכל מקרה, אתה חייב להיות בטוח שלכל השיטות הללו באמת בריאות לך ובאמת יביאו לך תוצאות לטווח הארוך טרם תבחר להשתמש בהם.

כיצד נשמור על יציבה נכונה?
בעידן המודרני, עידן הנהנה מחידושים ומשכלולים טכנולוגיים מרחיקי לכת, משלח ידו של האדם מושפע וניזון מההתפתחויות הטכנולוגיות העדכניות. בעבר נהוג היה לראות ב"עבודה" ביטוי לפעילות אינטנסיבית הכרוכה במאמץ פיסי רב ובהזעה מרובה.

איך משפיעה צריכת הפחמימות והגליקוגן על הדיאטה שלך?
08/04/11 | תזונה
במאמר הבא אני אדבר על פחמימה, אחד מאבות המזון, ועל צריכת גליקוגן איך זה משפיעה על הדיאטה שלך. אם אתה באמת רוצה לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן אתה חייב להבין מה זה גליקוגן ולמה הוא טוב לנו.

ריצה? הליכה? שחייה? כמה עצות לבחור את הספורט המתאים לכם ביותר
כשרוצים להתחיל לעשות ספורט, מרגישים כמו ילדים בחנות ענקית של ממתקים. שאלות רבות מעסיקות את הראש: כיצד אוכל לבחור את הענף הספורט שמתאים לי ביותר? מה בכלל ההבדלים בניהם? ומה אעשה אם ריצה לא תהיה לי טעימה?

למה דיאטה מהירה זה מתכון בטוח לעלייה במשקל?
לדיאטה מהירה יש הגדרות רבות אבל כשאני מדבר על דיאטה מהירה אני מדבר על צריכה מוגזמת של מוצר מזון יחיד או מספר מצומצם של פרטי מזון בפרק זמן קצוב. לרוב בפרטי מזון אלו אין את כל אבות המזון וכמות הקלוריות הנחוצים לתפקוד תקין של הגוף.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI