דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט וכושר גופני - אחר אימון פילאטיס בקלי קלות
אימון פילאטיס בקלי קלות
מיכל ז 09/08/11 |  צפיות: 2701

רק מעט מאוד אנשים אוהבים לעשות כושר, אבל הרוב לא מעוניין לעשות מאמץ פיזי כלשהו, גם אם זה עולה להם בבריאות. אם אוהבים ספורט ואם לא, כולם יודעים שספורט כחלק משגרת יומיום הוא חשוב מאוד לגוף האדם. מי שאין לו את המוטיבציה בשביל להתאמן באופן קבוע צריך מאמן כושר פרטי שיעזור לו לשמור על שגרת אימון.

בעת שמוציאים כסף על חוג קבוצתי או על מנוי כושר, עולה המוטיבציה להתחיל לעשות כושר, הרי איש לא שהכסף יתבזבז לשווא. בדיוק בגלל הסיבה הזו הרבה אנשים (כאלו שיש להם מספיק כסף) שוכרים מאמן כושר פרטי.

מאמן כושר פרטי יחדיר בכל מתאמן את המוטיבציה והוא יעזור לכל אחד למצוא את שיטת ההתעמלות המתאימה לכל אחד על מנת להשיג את מה שרוצים להשיג מהאימון. תוכנית אימון מאוד פופולארית, בעיקר בקרב נשים, היא פילאטיס. פילאטיס הוא אימון שנועד לחזק את הגוף, להאריך את השרירים ולשפר את היציבה. עם שיטת אימון זו לא משיגים סיבולת לב ריאה יותר טובה בהרבה, אבל היא חשובה לא פחות.

ניתן לעשות פילאטיס מכשירים ובלי מכשירים. אם לא רוצים להתעמל עם מכשירים ניתן לעשות את האימון בבית יחד עם מאמן כושר פרטי אבל בשביל לעשות פילאטיס מכשירים יש ללכת אל מכון כושר או קבוצת התעמלות פרטית, אם אין איך להביא את המכשירים לבית.

במהלך שיעור פילאטיס עושים מתיחות מיוחדות בהן הגוף לא נמצא במצב רגיל, ולמעשה מנסים להרגיל את השרירים לתנוחות האלה. פילאטיס מכשירים הוא עדיף למתחילים, למתאמנים שמתקשים לעשות את המתיחות הנדרשות. מי שמתעמל באופן קבוע כבר זמן מה יכול לוותר על המכשירים ולהתעמל בלעדיהם.

אם רוצים לעשות פילאטיס מכשירים או אימון מסוג אחר כדאי לקחת מאמן כושר פרטי כי במהלך אימון הוא יכול לתת את כל תשומת ליבו למתאמן, בניגוד לאימון שעושים קבבוצה.

יש לזכור: אם עושים פילאטיס מכשירים או אימון אחר שעובד על חיזוק שרירים, זה לא אומר שאפשר לפסוח על אימון שמשפר סיבולת לב ריאה. כל מאמן כושר פרטי ימליץ למי שמעסיק אותו לבצע גם תרגילים לחיזוק הגוף וגם תרגילים להעלאת הדופק, מכיוון ששניהם ביחד עוזרים להשיג את התוצאות הכי טובות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI