דף הבית רפואה ובריאות בריאות ילדים ותינוקות פסיכולוג קליני לילדים.
פסיכולוג קליני לילדים.
יוסי בוזגלו 01/01/12 |  צפיות: 2634

אם חייו של האדם בעידן המודרני לא פשוטים אז חייו של ילד/נער מתבגר בעידן המודרני קשיים הרבה יותר. ילדים נאלצים להתמודד עם כל מיני לחצים שמבוגרים לא צריכים להתמודד איתם, כמו: אי הצלחה בלימודים, חוסר בפופולאריות בבית ספר, אלימות נפשית ופיזית בבית הספר וכדומה.

הורים לילדים שסובלים מכל מיני פחדים מתקשים הרבה פעמים להבין את התנהגותו הבלתי מוסברת של הילד ולכן עולות אצלם כל מיני שאלות כאשר השאלה המרכזית היא: מדוע הילד מתנהג כך? הורים רבים גם חשים סוג של קונפליקט בין הרצון הברור שלהם להגן על הילד לבין הרצון לאפשר לו להתמודד בזכות עצמו עם המצבים אליהם הוא נקלע.

טיפול של פסיכולוג קליני לילדים.

הורים רבים מעלים שאלה ברורה: מדוע דווקא פסיכולוג קליני לילדים יצליח לסייע לבננו או בתנו? ובכן, טיפול באמצעות פסיכולוג קליני לילדים מסייע במגוון של דרכים, כמו למשל: ילדים אלו מצליחים לקבל תמיכה רגשית, פותרים כל מיני קונפליקטים, מבינים לעומק את הבעיות שמציפות את חייהם, מתעמקים ברגשות שמציקים להם וכך מנסים למצוא פתרונות לבעיות אלו.

מטרת הטיפול הפסיכולוגי של הפסיכולוג הקליני לילדים יכולה להיות מטרת ספציפית או מספר מטרות בטיפול אחד. בדרך כלל המטרה בטיפול פסיכולוגי קליני אצל ילדים היא להצליח לשפר את מערכת היחסים בין המטופל לבין משפחתו, לשפר את מערכות היחסים של המטופל עם חבריו, לסייע למטופל לעבור שינוי התנהגותי חיובי, להבין אילו פוביות יש למטופל ולסייע לו לעבור אותן וכדומה. זמן הטיפול משתנה בין כל מטופל ומטופל.

סקר שוק.

כיום ניתן למצוא שפע של פסיכולוגים קליניים לילדים אך השאלה היא האם פסיכולוגים אלו אכן מקצועיים ואיכותיים מספיק על מנת לטפל בילדנו? ובכן, כיום על ידי רשת האינטרנט ניתן למצוא פורומים ואתרי אינטרנט בכלל ובהם שפע של המלצות והזהרות מפני פסיכולוגים כאלו ואחרים.

כמו כן, תמיד ניתנת לכם האפשרות לבקש המלצות מחברים, בני משפחה או מכרים ולהיות בטוחים שאתם מגיעים אל פסיכולוג מקצועי שיעזור לכם לסייע לילדכם. רצוי לוודא עם הילד, לאחר מספר פגישות, האם יש בינו לבין הפסיכולוג כימיה וזה על מנת שהטיפול יהיה, בסופו של דבר, מועיל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI