דף הבית קניות וצרכנות קניות הדיל היומי הטוב ביותר
הדיל היומי הטוב ביותר
לינקשייק 24/01/12 |  צפיות: 2501

דילים יומיים הינם מבצעים מוזלים לשירותים ומוצרים, העשויים להגיע לחמישים אחוזי הנחה מן המחיר המוצע בשוק, ואף ליותר. לדילים היומיים יתרונות רבים וידועים, אך הקושי העיקרי של מרבית הגולשים הוא לאתר את הדיל היומי הטוב ביותר עבורם מתוך המבחר העצום הקיים ברשת. אמנם ניתן להירשם לאתרים שישלחו ישירות אלינו קופונים והצעות לדילים היומיים שלהם, אולם הבעיה בשיטה זו נובעת דווקא מעודף ידע המציף, מבלבל ומייגע אותנו, ובסיכומו של דבר יכול לגרום לנו לפספס את הדיל היומי המשתלם. על מנת להימנע מקשיים אלו מומלץ להירשם לדילים על פי קטגוריות, דרך הכרוכה בהשקעה חד פעמית באיתור אתרי דילים יומיים טובים ואיכותיים לפי מספר קטגוריות מעודפות. בהמשך, מה שנותר לעשות הוא רק לעקוב אחרי הדילים היומיים הנשלחים אלינו, ולבצע רכישה כאשר מגיע דיל רלוונטי במחיר משתלם.

בחירה באתרים אמינים

הדיל היומי מאפשר לבצע רכישה דרך האינטרנט וכרוך בתשלום אשראי דרך הרשת, לכן חשוב לבחור באתרי דיל יומי אמינים וגדולים לביצוע עסקאות, ושהינם בעלי מדיניות אבטחה ברורה. קיימים מספר קריטריונים בסיסיים שבעזרתם ניתן לוודא את אמינותו של אתר דיל יומי. אחד הקריטריונים העיקריים הינו כמות הפעילות באתר, אותה ניתן לדעת על פי תדירות עדכון הדילים המוצעים. אתר שאינו פעיל ביותר יציע את אותם המבצעים גם אחרי שבוע. דרך נוספת לוודא את אמינות האתר היא באמצעות בדיקת תגובות וביקורות על אתרי דיל יומיים במנועי החיפוש ובפורמים. בנוסף לכך, ודאו שבאמת מוצעת לכם הנחה משמעותית באתר, וזאת על ידי השוואת מחירים בין האתרים השונים. אם אתם עדיין חוששים לשלם באשראי דרך הרשת, אתרים רבים מאפשרים ביצוע תשלום באמצעות הטלפון ובעזרת נציג שירות של החברה.

לבצע רכישות מושכלות

אחת הבעיות העיקריות בכניסה לעולם הדיל היומי, כרוכה דווקא ב'התמכרות' לשיטה, הגורמת בסיכומו של דבר להוצאות ולרכישות מיותרות שמעלות אבק במדפים העליונים של הארון. לכן חשוב לבצע רכישות מושכלות ומתוכננות ורק של שירותים או מוצרים שבאמת נחוצים לנו. אמנם בכל יום מגיעות הצעות מפתות במחירים מדהימים, אך ממש לא מומלץ לבצע רכישה מדי יום מכיוון שלבסוף תגלו שחרגתם מהתקציב השבועי שלכם, ושבמקום לחסוך לכם כסף הדיל היומי דווקא העלה את ההוצאות. זכרו שתמיד ישנו דיל מדהים באינטרנט, ולכן בחרו עד יומיים בשבוע שבהם אתם משווים מחירים ומבצעים רכישות באינטרנט. כך תחסכו גם זמן וגם כסף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לינקשייק


 


מאמרים נוספים מאת לינקשייק
 
מחפשים גני אירועים?
28/01/12 | חתונות
מתחתנים בקרוב? מתכננים ברית/ה? אירוע לעובדי החברה? גני אירועים מצויים בשפע על פני כל הארץ. עריכת אירוע בגן אירועים מומלצת בעיקר בעונות החמות יותר, כאשר האביב והסתיו הינם האידיאלים, עקב רמת לחות נמוכה. באם האירוע מתקיים בעונת הקיץ, מומלץ להזמין מאווררי ענק ולפזרם, בעיקר סביב אזור רחבת הריקודים. נשאלת השאלה, כיצד נמצא גן אירועים העונה על דרישתנו?

רופא משפחה או דיקור סיני?
קודם כל, כדאי לבדוק מה יש לרופא המשפחה להציע. למחלות רבות יש תרופה ידועה ומוכרת וכדאי בראש ובראשונה לפנות אל האפשרות הזאת. פעמים רבות טיפול אנטיביוטי קצר הניתן על ידי מרשם רופא יכול לעשות את העבודה. יש מקרים בהם זה לא מספיק ואז כדאי לבחון את האפשרות של טיפולים הניתנים במסגרת הרפואה המשלימה או הרפואה הסינית.

שוק ההון - איך למצוא כיוון?
25/01/12 | השקעות
שוק ההון נמצא מסביבנו באם אנחנו מודעים לזה או לא. גם אתם יכולים להבין יותר ואף לנצל את הידע הזה כדי להרוויח כסף נוסף בזמנכם הפנוי. שוק ההון באופן כללי מחולק לשוק של ניירות הערך ולשוק האגרות חוב המונפקים ע"י חברות לכלל הציבור על מנת לגייס מהם כספים להרחיב את עסקיהם ובתמורה לשלם למחזיקי המניות והאג"חים דיבידנדים.

המקום המושלם לחתונה
אחת המשימות היותר קשות ומורכבות בתכנון חתונה הינו איתור המקום המושלם לביצוע האירוע. אולם? גן? יער? ליד הים? האפשרויות הן רבות ועל מנת לקבל החלטה נכונה יש לקחת גורמים רבים בחשבון. חשוב לציין, כי מונח "המקום המושלם" אינו חד משמעי ועבור כל זוג, המקום המושלם עשוי להיות שונה לחלוטין מן האחר. בואו נבחן, מהן האפשרויות השונות לקיום אירוע החתונה.

איך להנות באמת?
כשחושבים על ברייקדאנס, אי אפשר שלא להיזכר בסגנון הריקוד הייחודי של כוכב הזמר הגדול מייקל ג'קסון. בשנות השמונים רבים ניסו לחקות את "הליכת הירח" שנחשב לאחד מהאלמנטים החוזרים והנפוצים ביותר בריקוד של הכוכב ומאז סגנון הריקוד מצוי בהתרחבות מתמדת, הן בארץ והן בעולם.

החדר הנוסף שהוא חלומה של כל אישה
25/01/12 | שיפוצים
במאמר זה אנסה לפרט מהי תוכנית תמ"א 38 וכיצד ניתן לבצע אותה. בנוסף יינתן פירוט על החדרים אותם ניתן לשפץ במסגרת התוכנית וכיצד ניתן להוסיף חדרים חדשים כגון חדר ארונות.

פרסום של מוצרי יוקרה
במאמר זה אנסה לפרט מהן הדרכים הטובות ביותר לקדם ולפרסם את המוצרים שלכם, בדגש על מוצרי יוקרה כגון טבעות אירוסין.

יום כיף בתל אביב
25/01/12 | תחביבים
במאמר זה מוצע רעיון לסיור סגווי בתל אביב, ובסיומו בילוי של יום ספא. דרך מומלצת ומהנה מאוד על מנת לבלות יום שלם בזוג או בקבוצה.

מי מחליט אם אני אקבל את הרישיון בחזרה?
במאמר זה מתוארות הסיבות לכך שאדם מופנה אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ומהי הדרך לקבל את הרישיון בחזרה.

הגנה על הבית
במאמר זה אנסה לפרט מהם סכנות הבטיחות הקיימות בבית הפרטי, וכיצד ניתן לנקוט פעולות אשר יגנו עליו טוב יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI