דף הבית ספורט וכושר גופני דיאטה איך לשמור על המשקל? לקבע את המשקל המושג - סוד ההצלחה של כל דיאטה
איך לשמור על המשקל? לקבע את המשקל המושג - סוד ההצלחה של כל דיאטה
דיאטת HCG 12/07/12 |  צפיות: 3532

אני לא חושבת שניתן למצוא אישה בעולם הזה שמכבדת את עצמה ולא רוצה להראות טוב. מבלי להיכנס לסוגיות של מעמד האישה, נשים מהווות את היופי של העולם הזה. צנוע - לא, אך זאת האמת, לדעתי האישית. ולהראות טוב בדרך כלל כולל לשמור על גזרה דקה מספיק כדי לשים שמלה או חליפה שיבליטו את היופי הטמון בנו. אולם החיים המודרניים לא מקלים עלינו, ההפך הוא הנכון. לרובנו ישנה בעיה חריפה של שמירה על המשקל כדי לא לעלות ולצבור עוד קילוגרמים.

דיאטות שונות ושמירה על המשקל

באינטרנט ישנם אינספור פתרונות בנושא של ירידה במשקל, דיאטות אלה ואחרות, דיאטות בזק או דיאטות איטיות כמו שומרי משקל. ורובן מתרכזות, באופן טבעי בסוגיה של הרזייה. אך שמתי לב שלא מספיק מידע קיים באופן מובהק בנושא של שמירה על המשקל. אם וכאשר כבר עשית דיאטה, ירדת 5 או אפילו 10 קילו תוך מאמצים לא קלים, הרי הדבר המתבקש זה לרצות לשמור על המשקל שהשגת, נכון? איך עושים זאת? איך מבטיחים שהתקופה הקשה, ולחלקנו סיוט שנקרא דיאטה, לא יחזור בקרוב אצלנו. מה הנוסחה?

דבר אחרון לפני שאקפוץ למים של הסודות של שמירה על המשקל. חשוב לדעת ולזכור שעם כל דיאטה הגוף מגיב פחות ופחות טוב. יותר ויותר קשה לרדת במשקל. למה? כי הגוף נבנה בצורה חכמה! הוא מתנגד לכל שינוי דרסטי ויוצר מנגנוני הגנה והסתגלות שיפריעו וימנעו מאיתנו לרדת בקלות במשקל בפעמים הבאות. מתוך היכרות יותר ממעמיקה עם דיאטות, דיאטת הורמון הריון שכולה מופנית אל הפיכת המנגנון של צבירת המשקל הטבעי, היא היחידה שמבטיחה ירידה עקבית במשקל סבב אחרי סבב. אך בכל זאת, איך לא להגיע לצורך לעשות דיאטה שוב?

אני יכולה לתת כמה טיפים עיקריים לשמירה על המשקל. כולם מתרכזים בהבנת התפקוד של חילוף החומרים בגוף ודרכים לשמר אותו או אפילו לזרז אותו מבלי לפגוע בתהליכים המתרחשים בגופינו באופן סדיר. והראשון ביניהם:

הקלה על חילוף החומרים - דיאטה לפי סוג דם

הסוד הגדול, בעיניי, בנושא של שמירה על המשקל ואף הרזייה בריאה ומהירה היא דיאטה לפי סוג דם. בהקשר של המאמר הזה, אני רוצה לציין את העוצמה של הגישה הזאת בהיבט של שמירה על המשקל, כמובן. מה הרעיון?

הרעיון הוא שלכל סוג דם יש רשימת מזונות שהגוף בקלות יתרה יכול לעכל,בניגוד למזונות שהוא יתקשה ואף לא יוכל לעכל כלל.

לדוגמא, האם ידעת שלבעלי סוג דם A לא מומלץ בכלל לאכול בשר חוץ מבשר עוף ודגים? ועדיף לאכול מאכלים צמחיים? וזה לגמרי לא נכון עבור בעלי סוג דם O - בעלי גוף של ציידים, אוהבי בשר.

מתוך ניסיון אישי מוצלח ביותר, אני ממליצה להכיר את עיקרונות הדיאטה לפי סוג דם הזאת ולהיצמד לסוגי מזון שהגוף שלך יעבד בקלות יתרה ולא יחליט לצבור בצד.

במאמרים הבאים אני אפרט עוד עצות וטיפים לגבי שמירה על המשקל כדי למנוע צורך בביצוע דיאטות בעתיד.

כדי להגיע למשקל שהיית אכן רוצה לשמור עליו, אני מזמינה אותך לעשות סבב של ירידה במשקל מהירה עם דיאטת הורמון הריון ולרזות ב 8 עד 15 קילו תוך כמה שבועות בלבד כפי שניתן לקרוא בסיפורי ההצלחה של אנשים שעשו זאת בפורום תמיכה של דיאטת hCG שלנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיאטת HCG


 


מאמרים נוספים מאת דיאטת HCG
 
דיאטת ספריי – איך לשמור על התוצאות לאחר דיאטה
09/11/12 | דיאטה
יך לשמור על המשקל אחרי דיאטת אצות ים? זאת שאלה שמטרידה גם את אלה שבדיוק סיימו סבב של הדיאטה וגם אנשים ששוקלים לעשות את התהליך המופלא הזה של דיאטה מהירה מאוד. הרי יש הרבה שמועות באינטרנט וגם לא מעט אנשים אומרים שהם ירדו עשר קילו ועלו הכל בחזרה תוך זמן קצר. האם זה נכון?

דיאטה hcg - דיאטה מהירה מאוד - האם היא באמת מסוכנת?
19/10/12 | דיאטה
היום בארץ יש אלפי אנשים שרכשו דיאטה מהירה מאוד - דיאטת hcg – תהליך הרזיה מהירה שפותח על ידי ד"ר סימונס המנוח בשנות השבעים של המאה הקודמת.

מחפשת שיטת לרזות מהיר מאוד כדי להוריד מהר במשקל עד 10 קילו בחודש?
12/10/12 | דיאטה
החגים מאחורינו עם רגשות של שמחה ואוכל טוב. מה שנשאר זאת התחושה שהמשקל הולך וגדל והשליטה עליו הולכת וקטנה. האם זה מוכר לך? האם גם את מחפשת דיאטה מהירה מאוד כדי לפצות על החטאים הטעימים של החגים? האם גם את רוצה לרדת איזה 10 קילו בחודש, כמובן מבלי לרעוב כמו מטורפת או לסכן את הבריאות עם דיאטות כאסח? האם את רוצה לדעת אם קיימת שיטה כזאת? אחת שמבטיחה הרזיה מהירה מאוד וכן דואגת שתוכלי לשמור על התוצאות בהמשך?

שאיבת שומן ללא ניתוח - תהליך שמעלים שומן מיותר בכמה שבועות בלבדהאם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על יד
29/09/12 | דיאטה
האם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על ידי תזונה מצומצמת וספורט, נכון? ועכשיו, אולי אפילו מתוך ייאוש לעשות זאת בדרכים פשוטות יותר, את שוקלת פרוצדורה די מורכבת של שאיבת שומן אם תופעות לוואי לעיתים?

דיאטת אצות ים - רכשתי ולא קיבלתי שום תמיכה
14/09/12 | דיאטה
כיום כארץ אם מישהי חושבת על איך לרזות מהר מבלי לפגוע בבריאות, לרדת 8 עד 15 ק"ג בכמה שבועו בלבד, היא יודעת לאן לפנות – דיאטת ד"ר סימונס או דיאטת HCG. אחלה, אז מה השלב הבא? לאן הולכים ואיפה קונים?

דיאטת hcg עם תרסיס אצות ים - אילו סוגי חלבון אפשר לאכול במהלך הדיאטה
07/09/12 | דיאטה
דיאטת ד"ר סימונס המקורית הינו תהליך מאוד מדויק, שבו משתמשים בחומר בעל פעולת HCG. בשנות החמישים של המאה הקודמת זה היה הורמון אנושי, בשנות השבעים ועד היום בארה"ב השתמשו בהרכב הומיאופתי, ולמזלנו, בארץ משתמשים בתוסף תזונה צמחי מבוסס אצות ים.

דיאטת ד"ר סימונס - האם אפשר להפסיק תהליך לפני תום 23 יום
30/08/12 | דיאטה
דיאטת אצות ים ידוע היום בתור דיאטת בזק, כלומר דיאטת הרזייה מהירה מאוד שתוך כמה שבועות בלבד מאפשרת להשיל בין 8 ל 15 ק"ג מבלי להרגיש חלק או חולה. אם רוכשים ערכה מקצועית עם תמיכה אז גם מקבלים הנחיות מדויקות וסיוע בשמירה על המשקל לאחר סיום התהליך.

ספריי דיאטה - האם כדאי לקנות את הערכה הזולה?
09/08/12 | דיאטה
דיאטת הורמון ההריון הינה היום הדיאטה המדוברת והנפוצה ביותר להרזיה מהירה מאוד וירידה במשקל בריאה לגמרי שקיימת בארץ. כבר נראה שלכל אחד יש חברה או קרוב משפחה שעשה את הדיאטה והשיל הרבה קילוגרמים באפס זמן. זה ממש מדהים – את לא רואה מישהו איזה חודש מבלי לשים לב ופתאום – בן אדם אחר! רזה, יפה, עם גוף יפה, בא ומחייך אליך. אפשר ממש לקנא, נכון?

דיאטת ד"ר סימונס - האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?
03/08/12 | דיאטה
נשים שרוצות לעשות את דיאטת דר סימונס וקראו פה ושם המלצות לגבי מה מותר ומה אסור בזמן הדיאטה, מרגישות מודאגות. השאלה שמדאיגה ולא מעט היא: "האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?" הרי יש אלה שצריכים להסתיר אקנה בפנים, נשים שבהחלט רוצות לטפח את עור הפנים שלהן, ומה לגבי הידיים בחום חייבים לחות, נכון?

דיאטה כאסח - תפריט דיאטת hcg
27/07/12 | דיאטה
נשים רבות שמעו על דיאטת דר סימונס – דיאטת hCG. אפילו עדיין אפשר לשמוע שקוראים לה דיאטת הורמון ההריון למרות שבארץ לא מוכרים את ההורמון, אלא תרסיס hCG צמחי מבוסס אצות בלבד. אבל החשוב הוא זה להבין האם הדיאטה היא קשה בשבילך, נכון? האם תהיי רעבה רוב הזמן כמו בשאר דיאטות בזק ודיאטות כאסח. בקיצור – מהי תפריט הדיאטה או איך היא פועלת בכלל. מעניין אותך?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI