דף הבית ספורט וכושר גופני יוגה כל השבוע רגוע
כל השבוע רגוע
ספיר קוסקי 29/07/12 |  צפיות: 13106

כל אדם מחפש להירגע בדרך כלשהי יש כאלה המעדיפים ללכת לשבת בים והם מרגישים רגועים מתמיד, יש המוצאים את הרוגע שלהם בניקיון הבית, בהליכה, בכתיבה, בספורט וכן גם ביוגה. יוגה פותחה כשיטה להרגעת הנפש מדברים המלחיצים אותנו בחיי היומיום והיא לאט לאט מתפשטת בקרב האוכלוסייה כולה.

ישנם אנשים שלא מבינים מה מרגיע בזה וזה רק מרגיז אותם עוד יותר, אבל אחד מתהליכי קבלת החוג שנקרא יוגה, הוא באמת תהליך של הוצאת אגרסיות אז אם זה מעצבן אותך בהתחלה זה רק מראה שזה עושה את העבודה שלו, משיעור לשיעור אתה תרגיש שיפור עד שתוכל להתמודד עם המצב המפחיד באותך יותר- שקט נפשי, מצב שמפחיד הרבה אנשים אך רצוי בפה אחד אצל כולם. אין צורך בחיפוש אחר "אקשן" רע, אפשר ליהנות גם בלי כל הלחצים והחששות שמסביב, גוף בריא בנפש בריאה, לא סתם אומרים זאת, הכול מתחיל מבפנים ועם קצת רצון גם לך זה יכול לקרות.

שיעורי יוגה ניתן למצוא כיום כמעט בכל רחבי הארץ חלקם מתנהלים בקבוצות גדולות במועדוני-ספורט וחלקם אפילו בבתים של אנשים באופן מצומצם יותר כ-10 אנשים בחדר, בחדר היוגה תוכל למצוא נרות ומפיצי-ריח שינסו להשכיח ממך את הלחץ החיצוני ולנסות לרכז אותך בחשיבה אך ורק על הריח ולא על מה שמסביב. המורה ידבר אתכם במהלך השיעור ויגיד לכם כיצד לשחרר את הגוף ולהרפות אותו, אתם רשאים לשאול במידה ואתם לא מבינים אבל אחת מהדברים החשובים ביוגה זה עצימת עיניים ושקט מופתי. יוגה באשדוד עוסקת יותר בפן החברתי האספות אנשים סביב חדר אחד, רגיעה קצרה ודיבור ממושך על מה חווינו , דבר זה מקנה לאנשים לדבר על מצבים שונים שהם לחוצים מהם ובכך לנסות לפתור ביחד את המצב הקיים. לעומתה יוגה ברחובות מתנהלת באופן מקצועי בלבד ומכתיבה לך איזה שיעור יהיה היום ובאיזה הרפיה נעסוק, אין בזה כל רע רק אתה צריך לבחור מה באמת מתאים לך, לאיזה סוג הרפיה אתה מעדיף ללכת ופשוט לבחור שעה נוחה, מקום נוסף שמסונן על המפה זה יוגה בגדרה, שם שלוות עולמים זה אחד הכלים שהמורים לא מפסיקים לדבר עליו או יותר נכון לפתח שיטות גוף הנראות כמו אקרובטיקה משונה, בעזרת שיטות אלה אנשים פורצים גבולות ונחשפים לדברים חדשים שלא ידעו עד היום ושיעורי היוגה שלהם הופכים ליותר ויותר מעניינים, מעניין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI