דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה לימודי רכיבה טיפולית- טיפול עם עוצמה
לימודי רכיבה טיפולית- טיפול עם עוצמה
יובל אלביכטמן 30/06/13 |  צפיות: 4240

אם אתם רוצים לעסוק במקצוע הטיפול, לעבוד עם אנשים, לטפל בהם ולסייע להם לחיות חיים בריאים ומאוזנים יותר, תוכלו ללמוד את אחד התחומים השייכים אל הרפואה המשלימה. הרפואה המשלימה מכילה מגוון סוגים של טיפולים כך שכל מטופל יכול למצוא את הטיפול הנכון והיעיל ביותר עבורו. אחד מהתחומים הללו הינו רכיבה טיפולית. לימודי רכיבה טיפולית מתאימים לאנשים אשר מעוניינים לטפל בדרך שונה ויצירתית. הרכיבה הטיפולית מתבססת כל הקשר בין האדם והסוס, קשר אשר נרקם כבר לפני שנים רבות כאשר סייע הסוס לאדם בחקלאות, במהלך מלחמות ועוד.

במהלך הלימודים, יעבור כל אחד מהסטודנטים תהליך מרתק אל תוך נפשו - הוא יכיר את עצמו - את העוצמות אשר קיימות בו, החולשות, היכולות ועוד. כמובן שהלימודים הללו מתאימים לאנשים שאוהבים בעלי חיים ובני אדם.

לימודי רכיבה טיפולית- קשר מסוג אחר

במהלך קורס רכיבה טיפולית, ילמדו הסטודנטים על אנטומיה, פיזיולוגיה, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, פסיכולוגיה, תנועתו של הסוס, טיפול בסוס, פרזול, ציוד ואביזרים, הכשרה טיפולית ותרגול של מיומנויות בתחום יחסי מטפל ומטופל, הכשרה מעשית ברכיבה וממשק, הכשרה מעשית בהדרכת רכיבה, הכשרה מעשית בטיפול ורכיבה לאוכלוסייה מגוונת מרקעים רגשיים, חברתיים ופיזיים שונים, וטרינריה, חינוך מיוחד ועוד. באמצעות הטיפול יוצא הדופן, יקבל המטופל מענה לצרכיו הפיזיים, הוא יתמודד עם הרכיבה, יבצע תרגילי רכיבה מגוונים, יטפל בסוס ועוד.

נוסף על קורס הרכיבה הטיפולית, יוכלו הסטודנטים במכללה ללמוד עוד מגוון נרחב של תחומים כמו למשל: לימודי פרחי באך, לימודי דמיון מודרך, לימודי קינסיולוגיה, לימודי פסיכולוגיה, לימודי שיאצו, לימודי קלפי אימון וטיפול, לימודי ליצנות רפואית ועוד. כל אחד מהתחומים מכיל מגוון שיטות טיפול. קורס שיאצו למשל, ילמד את הסטודנט כיצד ניתן לאזן את גופו של המטופל. במהלך הלימודים ילמד  הסטודנט על המערך האנרגטי של הגוף, הוא ילמד כיצד יש לנשום, היכן נמצאים המרידיאנים וכיצד ניתן לעבוד עליהם, כיצד ניתן לאבחן בטן וגב, כיצד לתשאל ועוד. החומר הנלמד יאפשר לסטודנט לטפל באנשים אשר סובלים מכאבים, מתחים, דלקות וחוסר איזון כללי.

את כל אותם תחומים- לימודי רכיבה טיפולית, לימודי דמיון מודרך, לימודי פרחי באך, קורס רפלקסולוגיה, לימודי ליצנות רפואית, קורס הילינג ועוד רבים אחרים, תוכלו ללמוד במכללה הירוקה ובעלת הסגנון הכפרי שלנו. במכללה ילמדו אתכם מרצים מנוסים ובעלי ניסיון רב. כמו כן, הלימודים יתבצעו בכיתות קטנות ולא יכילו יותר מ- 20 איש לכיתה, בצורה זו תוכלו לקבל את מלא תשומת הלב.  במידה ואתם מעוניינים לקבל מידע נוסף או במידה ויש לכם שאלות נוספות, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בדף יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יובל אלביכטמן

מכללת כרכור /ספיריט

מומחים לשיקום באמצעות רפואה אלטרנטיבית ורפואה משלימה.

ע"י יובל אלביכטמן



 


מאמרים נוספים מאת יובל אלביכטמן
 
רכיבה טיפולית – לאנשים שאוהבים לעבוד עם בעלי חיים
רכיבה טיפולית – טיפול מסוג שונה, מתאים לכם ?

רפואה משלימה – לגוף, לנפש ולנשמה
רפואה משלימה – להשתחרר מהכאבים הפיזיים והנפשיים

לימודי רכיבה – איזה סוג של מטפלים אתם רוצים להיות ? הדרך שלכם מתחילה אצלנו במכללה
לימודי רכיבה – מטפלים באנשים באמצעות הסוסים

לימודי רפואה משלימה – משנה כיוון לערוץ נכון יותר
לימודי רפואה משלימה – מהפך בצורת החיים

לימודי רכיבה טיפולית- טיפול עם עוצמה
לימודי רכיבה טיפולית- דוהרים אל הבריאות

רפואה משלימה - אל תשלימו עם המצב
רפואה משלימה - לטפל בדרכים אחרות

ליצנות רפואית- מכישרון טבעי למקצוע מבוקש
ליצנות רפואית- לעשות טוב למישהו אחר

רכיבה טיפולית- קשרים אחרים
רכיבה טיפולית- חוזרים אל הטבע הרפואה המשלימה הפכה לפופולארית ביותר במהלך השנים האחרונות. בעבר, לא האמינו האנשים ביכולתה של הרפואה המשלימה, הם האמינו רק בכוחה של הרפואה המסורתית, אך עם חלוף הזמן, החלו רבים להתנסות בה ומצאו בה פתרון עבור בעיות שונות אשר לא הצליחו לקבל מענה ופיתרון במסגרתה של הרפואה הקונוונציונאלית.

לימודי עיסוי- להרגיע את הגוף
לימודי עיסוי- משהו טוב לימודי עיסוי עשויים להתאים לאנשים אשר אוהבים בני אדם ואוהבים את תחושת המגע עימם. העיסוי עשוי לעזור לאנשים רבים בני גילאים מגוונים ומצבים שונים. בעזרתו יוכלו אלו לחוש טוב יותר.

רפלקסולוגיה- על קצות האצבעות
רפלקסולוגיה- לטפל בעקב אכילס בעבר לא הייתה הרפואה המשלימה מקובלת בקרב הציבור. מרבית האנשים האמינו רק ביכולתה של הרפואה הקונוונציונאלית ומהמסורתית. עם חלוף השנים ותהליכי הגלובליזציה אשר חלו על מרבית המדינות, הפך עולמנו לקטן יותר ומגוון צורות חשיבה חדרו אל העולם המערבי. כתוצאה מכך הפכו שיטות טיפוליות זרות לחלק בלתי נפרד מדרכי הטיפול בחולים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI