דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר ורידים ברגליים- הדרך הבטוחה להיפטר מהם
ורידים ברגליים- הדרך הבטוחה להיפטר מהם
[email protected] 21/03/15 |  צפיות: 3625

דליות ורידי רגליים

מי רוצה ורידים ברגליים? אין אישה שרוצה, אף לא גבר. המראה לא אסתטי, גורם לחוסר ביטחון, מונע ממך להסתובב עם חצאית או עם מכנסיים קצרים ומושך תשומת לב מיותרת. דליות הן ורידים שטחיים שצברו דם לרוב בזמן עמידה מרובה כיוון שנעשה נזק לשסתומים. עד חמישים אחוז מן הנשים סובלות מדליות ורידי רגליים ועד עשרים וחמישה אחוזים מן הגברים סובלים מהם גם. ורידים בולטים יציגו כלי דם כחלחלים מתחת לעור. יש סיבות שונות להופעתן: עודף משקל, היריון, עמידה ממושכת, פציעות ועוד.

טיפול בוורידים

ורידים ברגליים יכולים לגרום לכאבים, לדלקות, לבצקות ולכיבים, לכן חשוב לטפל בהם בזמן כדי שלא ייווצרו קרישי דם המסכנים את חיים. כמובן, אסתטיות היא סיבה טובה דיה כדי למנוע מכם להתעלם מעניין הוורידים הפוקדים את הרגליים. קיימים בימינו מכשירים שמאפשרים להיפטר מהעניין המיותר. הזרקת חומר באמצעות מחט ישירות לכלי הדם תאפשר לכם לשפר את מראה הרגליים. הטיפול אינו אורך זמן רב, זרימת דם תתבצע דרך הוורידים כאשר השסתומים תקינים, כך יימנע הלחץ הקיים ברקמות של הרגליים.

טיפול מקצועי

מכשיר מיוחד ממקד את הווריד המוסתר הבולט בעור ואת כל מה שמסתעף ממנו ולא נראה בעין. אין צורך בטיפול בהרדמה, אך יש צורך ברופא מומחה שיעריך את המצב ויתאים את הטיפול המתאים ביותר. ורידים בולטים מן הרגליים - איש לא רוצה בהם, לכן חשוב לטפל בעניין מן היסוד. רגליים הם איבר בולט במראה שלנו, לכן חשוב לטפח אותן  עד כמה שניתן. טפחו רגליים יפות לפני הקיץ הקרוב. כך תוכלו לשלוף בשמחה מכנסיים קצרים, שמלת מיני יפה, תוכלו לוותר על הגרביונים האטומים ולחשוף זוג רגליים מושלמות

הרבה מעבר לאסתטיקה

אי ספיקת ורידים זה הרבה מעבר לאסתטיקה וחשוב לזכור זאת. כשיש ליקוי בשסתומים של הוורידים שצריכים להזרים דם ללב ולא לרגליים, אזי נוצרים ורידים בולטים. הלחץ שמופעל גורם לוורידים להתנפח ולבלוט מתחת לעור. כאמור, אי ספיקה ורידית מצריכה טיפול מקצועי. כל מי שעובד בעבודה הדורשת עמידה עלול לסבול מוורידים בולטים ברגליים. במקרה הגרוע ביותר עלולה להיווצר דלקת ורידים שתיצור תסחיף ריאתי. מסיבה זאת ועוד חשוב לטפל בעניין בדחיפות.

אולי תמצאו עניין גם בשאיבת שומן ברגליים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 [email protected]


 


מאמרים נוספים מאת [email protected]
 
מה חשוב לדעת על הדברת עכברים
עונת הקיץ מתקרבת ומביאה עמה כל מני תופעות כמו ג'וקים. תיקנים, נחשים וכמובן עכברים. עכבר הוא יונק חכם שחובב במיוחד מקומות חשוכים ורטובים.

הקמת אקווריום – כלל העובדות והדברים שחשוב לדעת
06/06/15 | תחביבים
אנשים רבים כיום ברחבי המדינה מחליטים להציב אקווריום בביתם. לפריט נוי זה ישנם מספר יתרונות על פני פריטים אחרים בבית. הראשון, מדובר בעצם בבעל חיים ללא צוררך בתחזוקה תדירה. השני, מדובר בפריט עיצובי מיוחד ודינמי, בו בעצם כל הזמן הנוף משתנה עם תזוזת הדגים. השלישי, ידוע כי אקווריומים ותנועת המים שבתוכם ישנה השפעה מרגיעה על גוף האדם, על פי המסורת הבודהיסטית גוף מים עם דגים מעודד את ההרמוניה בבית.

למי מתאים טיפול של עיבוי שפתיים
ענף הרפואה האסתטית הולך ומתפתח מדי שנה, מדי חודש ואפילו מדי יום. תחום הרפואה כולו נחשף לחידושים ופיתוחים חדשים המתאפשרים בזכות טכנולוגיות חדשות

אוהל בין רגע לטיולים
אנשים רבים אוהבים לטייל לשם הנאה, לצורך הכרת מקומות חדשים, לבילוי בחיק הטבע במסגרת זוגית, משפחתית ועוד. יש סוגי טיולים שונים ואחד הנפוצים ביותר אצל צעירים ושוחרי טבע הם טיולים עם לינת שטח. בטרקים כאלו יש חשיבות רבה להתארגנות מהירה בעת ההגעה לאתר הלינה ובעת עזיבתו. צריך להקים אוהל במהירות לפני שהחשיכה יורדת, ולעיתים, ימי ההליכה הם ארוכים ומתישים. אוהל בן רגע הוא פתרון מושלם למטיילים מהסוג הזה מאחר והקמתו הינה קלה ומהירה.

על ריסוס לבית ועל הדגשים שיש לשים לב בעת ביצועו
הרבה אנשי בוחרים לבצע בביתם אחת לשנה בעיקר לקראת עונת הקיץ החמה ריסוס. ריסוס לבית מאפשר לטפל בבעיה של חרקים ומזיקים וגם מונע את הופעתם

טיפול מילוי קמטים בפנים
סובלים מקמטים? יש לזה פתרון! טיפול ייחודי למילוי קמטים יישר את עור הפנים שלכם ויהפוך אותם להיות צעירים ורעננים כבעבר!

התקרחות גברית – ניתן לנצח את הגנטיקה
תופעת זו הינה תופעה נפוצה מאוד בארצנו. רובנו מאשימים את תופעה זו בשל הקרינה החזקה מהשמש, בשל איכות האוויר הנמוכה בארץ. אך לרוב כלל לא מדובר בגורמים אלו אשר גורמים לאיבוד השיער בקרב גברים.

אבחון ליקויי למידה אצל ילדים
ליקויים בלמידה למיניהם מהוות את נחלתם של ילדים רבים בימנו אנו - אחת הסיבות לעלייה בכמות הילדים אשר מתמודדים עם הבעיה, נובעת מהעובדה, כי בשנים האחרונות ישנה מודעות גבוהה יותר לקיומה

שתלים דנטליים – מה זה בכלל?
שתל דנטלי הוא מושג מעולם רפואת השיניים, והוא למעשה התקן שנועד להשלים שיניים חסרות. המתכת שהוא עשוי ממנה תהיה תמיד אצילה, בדרך כלל טיטניום, או זירקוניום.

אודות בוכנות הידראוליות
בוכנות הידראוליות מציגות מכשיר כוח שעובד באופן קווי. בעיקרון מדובר על גליל שבתוכו פועלת בוכנה שנעה בזכות לחץ שמונע ע"י נוזל. משאבת שמן מזרימה בלחץ אדיר את השמן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI