דף הבית חוק ומשפט נזיקין איך לתבוע פיצויים מקסימליים מול חברות הביטוח השונות?
איך לתבוע פיצויים מקסימליים מול חברות הביטוח השונות?
עידן שלומן 24/12/18 |  צפיות: 9621

אתם צעירים ונמרצים ודואגים לעתיד. לכן אתם משלמים מדי חודש לאורך עשרות שנים עבור ביטוח סיעודי לחברת הביטוח שלכם באופן פרטי או לקופות החולים. ואז מגיע הרגע הקשה בו אתם הופכים סיעודיים, בין אם עכב הגיל שלכם (זקנה) או עכב אירוע שעברתם (תאונה, מחלה וכו').

כאן רבים מגלים שחברות הביטוח אינן ממהרות לשלם עבור תביעות סיעוד למבוטחים שלהן. הרי חברות ביטוח אוהבות להרוויח כסף וקצת פחות להוציא כסף החוצה. פה מתחיל תהליך של הערמת קשיים על קבלת דמי הביטוח המגיעים לכם ויש להתנהל נכון מול חברות הביטוח, רצוי באמצעות עורך דין תביעות ביטוח סיעודי שמכיר את התחום ואת הדרכים לעמוד מול חברות הביטוח הגדולות ועורכי הדין שלהן.

נחזור מעט לאחור... לקשיים שהחברות מערימות על המבוטחים שנקלעו למצוקה של מצב סיעודי. כאן נדרש המבוטח להציג בפני בוחן מקצועי שהוא לא יכול לקיים לפחות 3 מבין 6 קריטריונים שנקבעו להגדרת אדם בישראל כסיעודי.

הסעיפים בהם יש לעמוד (או למעשה לא לעמוד...):

  1. להתרחץ ולהתגלח
  2. לקום ולשכב
  3. לאכול ולשתות
  4. להתלבש ולהתפשט
  5. לשלוט על הסוגרים
  6. ללכת (מרותקים למיטה\כיסאגלגלים)

נערכה בדיקה מקצועית ונמצא שהמבוטח אכן לא יכול לבצע 3 מהפעולות הכה בסיסיות הללו? זה לא נגמר. כעת חברת הביטוח תתחיל לפשפש בהיסטוריה הרפואית כדי למצוא מחלות, תסמינים או בדיקות מהעבר שיוכלו לשחרר אותה מהצורך לשלם די ביטוח סיעודי.

המטרה היא לא להציג את חברות הביטוח בצור הרעה אלא להציג את המצב כפי שהוא, בו יש מבוטח ששילם כל חייו עבור ביטוח סיעודי ויש חברת ביטוח שמנסה לא לשלם את הביטוח כדי לא להפסיד כספים.

במקרים רבים המבוטח עצמו כלל אינו יכול לבצע את התביעה מסיבה פיזית או נפשית בה הוא נמצא (נכות, שיתוק, אלצהיימר, פרקינסון ועוד...) ולכן בני המשפחה שלו הם אלו שצריכים להגיש תביעת סיעוד עבורו. המשפט אל תשליכני לעת זקנה מקבל משנה תוקף במקרים הללו, ובעיקר כאשר מדובר לעתים בהרבה יותר מזה, ומשפחות רבות "נאלצות" לשאת בעול התשלומים לטיפולים ראויים עבור ההורים או קרובים אחרים שלהם שבמצב סיעודי שכזה.

כאן כבר בהחלט חייבים לעשות זאת רק באמצעות עורך דין המבין בתחום כדי לקצר תהליכים ולהראות לחברת הביטוח שאתם מתכוונים לעמוד על המגיע לכם. ניתן בהחלט להמליץ על מיכאל, עורך דין נזקי גוף בחיפה, שהוא בעל ניסיון רב בהגשת תביעות סיעוד כנגד חברות הביטוח וזכיה בהן עבור לקוחותיו בכל הארץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן שלומן

עידן שלומן, מומחה לקידום אתרים בחברת Signup קידום אתרים.

קידום אתר זה מתבצע על ידי Signup קידום אתרים באינטרנט אשר עוסקת בשיווק וקידום אתרים באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת עידן שלומן
 
פרחים לבנים: אלגנטיות ויוקרה בזר שלך
29/01/23 | צרכנות
זרי פרחים לבנים נחשבים יוקרתיים ואלגנטיים במיוחד. אין זה אומר שזרי פרחים בצבעים אחרים לא יכולים לשדר משהו דומה, אך הצבע הלבן תמיד נחשב ליותר נקי, טהור ויוקרתי ביחס לצבעים אחרים. זאת הסיבה מדוע זרי פרחים לבנים נחשבים מבוקשים מאוד לאירועים חשובים או יוקרתיים.

איך להתמודד עם ביקורת שלילית בפייסבוק?
אחד המצבים הכי קשים לכל בעל עסק היא ביקורת שלילית בפייסבוק. כולנו אוהבים לקוחות ממליצים או ביקורות חיוביות אך לעתים יש לקוחות שאינם מרוצים, מתחרים שמחפשים כיצד להכפיש או סתם גולשים עם יד קלה על המקלדת שיוצרים שיימינג ללא סיבה מוצדקת. התנהלות נכונה שלכם תוכל לנטרל את הביקורת השלילית ואפילו לחזק אתכם בעיניי הגולשים שנחשפו אליה.

מיתוג עסקי למשרד שלכם בראש העין
עצמאיים רבים אשר פותחים עסק חדש מתלבטים כיצד למתג את עצמם. אנו לא מדברים על מיתוג באמצעות רשתות חברתיות או הזמנת לוגו מעוצב, אלא יותר על מיתוג המשרד שלהם באופן כזה שישדר מיד במה הם עוסקים ולמה הם טובים בזה. על מיתוג המשרד שלכם – במאמר הבא.

איך לבחור מנעולן בחיפה והקריות?
בזמן שאתרי אינטרנט מציעים לנו מגוון רחב של מנעולנים בכל הארץ, על פי אזורים, תחומי התמחות, ניסיון, זמינות לעבודה ועל פי פרמטרים נוספים, אנחנו צריכים להכריע כיצד אנחנו בוחרים מנעולנים לעבוד איתם.

כיצד גם אתם תוכלו לצאת נקיים מחובות גדולים?
החיים במדינת ישראל אינם קלים ורף ההוצאות נחשב בין הגבוהים בעולם המערבי. המצב הזה מביא רבים "למעוד" במהלך מרוץ החיים, לא לעמוד בתשלומים, מיסים או התחייבויות שלקחו על עצמם ובדרך זו לצבור חובות גדולים שרק הולכים ותופחים מחודש אחד לבא אחריו.

נקלעתם לחובות? הכל על הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי!
פתחתם עסק, לקחתם הלוואות, השקעתם בפרסום, הגיעו לקוחות אבל... העסק לא התרומם, לא הצליח להחזיר את ההשקעה והמינוס הלך וגדל. לקחתם עוד הלוואה, דחיתם עוד ועוד תשלומים לספקים אבל זה עדיין לא עובד וכעת אין כבר כסף לסגור את המינוס, להחזיר הלוואות או לכסות את הצ'קים. הפתרון הוא הכרזה על פשיטת רגל, שברון לב, משבר משפחתי, חנק כלכלי לשנים רבות ותחושה של אין מוצא.

מוניות בקרית גת לכל מטרה
24/05/20 | רכב
מחפשים מוניות בקרית גת לנסיעה בתוך העיר, לאחת הערים השכנות או מונית לנתב"ג מקרית גת? אתם ללא ספק בוחרים בדרך היותר נוחה להגעה מנקודה לנקודה.

תיקון תקלות נפוצות במזגנים ישראליים
בישראל קשה לחשוב על חיים ללא מזגן בבית או בעבודה ולכן כמעט בכל מבנה נמצא מזגן של אחת החברות המובילות (טורנאדו, תדיראן, אמקור וכן הלאה). המזגנים הללו מבוססים על חיבור לחשמל וכוללים מערכת מחשוב לתפעול יעיל ואפקטיבי של המזגן בהתאם לצרכים שלנו.

מדוע הדפסה על קנבס כל כך פופולרית לאחרונה?
28/01/20 | צרכנות
בטח שמתם לב בשנה האחרונה שעוד ועוד בתים שאתם מבקרים בהם מציגים על קירות הסלון ו\או החדרים תמונת קנבס משפחתית כזו או אחרת. אין מה להיות מופתעים שכן מדובר על טרנד עיצובי חם שרק צובר תאוצה.

קבלן שיפוצים בחיפה לעבודות צבע וגבס
28/01/20 | שיפוצים
רכשתם דירה יד שניה בחיפה למטרת מגורים או השקעה ואתם זקוקים כעת לקבלן שיפוצים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI