דף הבית ספורט וכושר גופני פילאטיס פילאטיס - אימון גופני לכולם
פילאטיס - אימון גופני לכולם
יורי פוחצ'בסקי 18/02/10 |  צפיות: 3292

כולנו רוצים להיות בריאים ואם אפשר, גם יפים וחטובים, אבל לא לכל אחד מתאימה כל טכניקה. אלו היו עיקרי אמונתו של ג'וזף פילאטיס אשר, לאחר שנים רבות של אימון בענפי ספורט שונים ומגוונים, המציא את שיטת פילאטיס. פילאטיס שאב את השראתו מענפי הספורט השונים בהם עסק, וצירף תנועות שונות וטכניקות נשימה לכדי תורה שלמה.

כיום ניתן למצוא מגוון סגנונות פילאטיס, החל מהבסיסי המתקיים על מזרן ועד לסוגים שונים של פילאטיס מכשירים, המשלבים במהלך האימון עזרים שונים.

יתרונות הפילאטיס הם רבים מאוד; ראשית, מדובר בטכניקת אימונים אשר מפעילה, בשילובים הנכונים, את כל מערכות השרירים בגוף, זאת בניגוד להרמת משקולות למשל אשר מפעילה בכל פעם מערכת אחרת בתנועה רפטטיבית.

בנוסף, שאיבת ההשראה מענפי ספורט שונים הביאה ליצירת מגוון רחב של תרגילים אשר יכולים להיות מותאמים לכל מתעמל לפי רמתו ויכולתו הגופנית. כך, יכול כל אחד להתמקד בתרגילים שמתאימים לו, להרחיב אלת הרפרטואר עם הזמן ולעלות בהדרגה ברמות הקושי. פילאטיס שם את הדגש על תנועות מתמשכות, אשר משפרות את הגמישות, חוזק השרירים והסיבולת של המתעמל.

מלבד היתרונות הללו, חשוב להתייחס לפילאטיס כטכניקת אימון שאפשר לעשות בכל מקום ובכל זמן. אין צורך לחכות שיעבור הגשם כדי שניתן יהיה לצאת החוצה, אין בעיה של רכישת עשרות מכשירים גדולים, מסורבלים ויקרים, שלרוב ניתן להשיג רק בחדר כושר מקצועי, אלא פשוט לפרוט מזרן קטן על הרצפה ולהתחיל להתעמל בכל שעה שרק רוצים.

אין פלא, אם כך, שבכל מקום שלא תסתכלו מתקיימים ממש עכשיו שיעורי פילאטיס, אחד על אחד, בקבוצות קטנות או בפורום המוני. שיטת הפילאטיס סחפה אחריה מיליונים ברחבי העולם, גברים ונשים, צעירים ומבוגרים, יש בה משהו לכל אחד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יורי פוחצ'בסקי


 


מאמרים נוספים מאת יורי פוחצ'בסקי
 
מסיבת רווקות עם ובלי סקסולוגית
מה יותר כיף מהחתונה של החברה הכי טובה? מסיבת הרווקות שלה, כמובן! כי אם בערב הגדול כל הפוקוס הוא על הכלה המצודדת והחתן המסוקס בשמלה והחליפה הלבנות, במסיבת הרווקות הפוקוס הוא כולו עליכן, הבנות!

השלמת בגרויות - סיבוב שני
בערך חמישים אחוז מבין תלמידי התיכון מסיימים את לימודיהם ללא תעודת בגרות. חלק גדול מביניהם בוחרים בסופו של דבר להשלים את בחינות הבגרות ולהרוויח את התעודה בהזדמנות מאוחרת יותר, בין אם מהרצון למצוא עבודה טובה, או להתקבל ללימודים במוסד להשכלה גבוהה

שאלון פסיכומטרי כמותי בקלות
הרבה מאוד פעמים אנחנו חוששים ממה שאנו לא מכירים, וגם אם 700 בפסיכומטרי נשמע לכם כמו חלום רחוק נסו ותגלו שזה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה בתחילה. איך מוציאים במבחן פסיכומטרי 700 לפחות?

פסיכומטרי - רק עובר
לפני שאפשר להתחיל לחשוב בכלל על לימודים גבוהים, צריך קודם כל להתקבל למוסד להשכלה גבוהה, ובשביל זה, צריך ציון פסיכומטרי טוב. מתחילים לתכנן לעתיד? מעולם לא למדתם לפסיכומטרי? להלן כמה דברים שחשוב לדעת לפני שניגשים לבחינה

קורס לימוד אנגלית מתקדמת
במהלך חמישים השנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת באחוז אנשי העסקים דוברי האנגלית ואלה אשר בוחרים להירשם לתכנית לימוד אנגלית במטרה לשפר את שליטתם בשפה ואיתה, את מעמדם בחברה שבה הם עובדים.

לימוד אנגלית פרטי ומקצועי
בין אם הבחירה היא לשיפור בתחום המקצועי, הלימודי או האישי, כולם נוכחים לדעת שלימוד אנגלית הוא צעד אשר מועיל בהמשך – כי אין דבר שמשתווה ליכולתנו לתקשר עם אנשים מכל העולם, להבין ולהיות מובנים באופן אוניברסלי.

קייטרינג ואוכל באירועים
12/04/10 | חתונות
כמו בחגים, גם אירועים תמיד מתקשרים אצלנו לאוכל – איך היה האוכל? האם היה הרבה מבחר או שהיה דל ביחס לאירועים אחרים? ולא אחת עולה לנו גם המחשבה הזדונית אך המקובלת, האם זה היה שווה את הצ'ק שנתנו בתחילת הערב?

עיצוב אירועים - מגדול לקטן
בשנים האחרונות אנו עדים למגמה של מעבר תחום עיצוב האירועים מחוץ לעשירונים העליונים וכניסתו כשירות מקובל ואף בסיסי במרבית האירועים הגדולים. מהם השירותים הנפוצים ביותר שעבורם אנשים שוכרים מעצבי אירועים?

תקליטן לחתונה - מבצעי 2010
12/04/10 | חתונות
כאשר שוכרים תקליטן לחתונה או לכל אירוע אחר, מרבית ההחלטות מתבצעות כבר במהלך הפגישה הראשונה איתו. למה עליכם לצפות? מה לבקש? באילו נושאים להתייעץ איתו? ועל מה אסור לוותר?

רואה חשבון - לעשות זאת חכם
הקמת עסק היא תהליך מורכב אשר דורש מכם להיות מחושבים ולדעת היטב כיצד השוק מתנהל. רואה חשבון יכול לשמש לכם כיועץ מומחה שילווה אתכם לכל אורך הדרך, משלב פיתוח הרעיון ועד לשלב הכניסה לשוק עצמו, ולתרום לכם מנסיונו המקצועי כדי שתוכלו לצאת לדרך עם כל הכלים המתאימים לה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI