דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי איך מסיימים עם ממוצע ציוני בגרות של 94
איך מסיימים עם ממוצע ציוני בגרות של 94
ריקו עובדיה 22/11/11 |  צפיות: 2472
רוצים ציון פסיכומטרי טוב? אמא רוצה סיבה להשוויץ מול השכנה?

אמנם במצב הנוכחי, הוצאת בגרות מלאה לא חובה כדי להתקבל לעבודה טובה, וגם אם היא בדרך כלל אינה מצביעה על תבונה, עם זאת עדיין מומלץ שתהיה לכם, מפני שזה עדיין חשוב בקורות החיים, ולפעמים גם חובה כדי להיכנס ללימודי תואר מסויים. רוצים לדעת הכל על ממוצע ציוני בגרות? המשיכו הלאה.

אז איך בעצם עושים את זה?

ככל שהשנים עוברות אחרי סיום בית הספר - יותר קשהלהשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זו, יותר קל להתחיל הכי מהר שאפשר. ישנם בארץ מספר רב של מכונים מקצועיים שמעניקים קורסים בנושא שמעניין אתכם. אינפורמציה עליהם תוכלו לקבל ללא בעיה ברחבי האינטרנט. אם אתם חיילים, או שהשתחררתם מהצבא לאחרונה, יש לכם הנחות והטבות רבות על שיפור בגרות.

שימו לב שאינכם ילדים, אנא מכם, קחו את נושא זה ברצינות והיו בוגרים, לא כמו כמו ילדים קטנים; בשלב הזה, כאשר ידוע לכם מה פחות או יותר אתם רוצים לעתיד שלכם, וקראתם מידע נרחב יותר על נושאים מסויימים.

ומה אתם חושבים על הבחינה הפסיכומטרית?

מבחן פסיכומטרי בנוי לפי פורמט אחר מפורמט ציוני בחינות הבגרות. למבחנים הפסיכומטריים חשיבות גדולה יותר מהחשיבות של ציון מבחן הבגרות, מה גם שהמבחן עצמו נוטה להיות מסובכת יותר, על אף שהבחינה הפסיכומטרית לא משקפת את רמת החוכמה שלכם. ציון הבחינה הפסיכומטרית בא לבדוק את הדרך בה אתם מתפקדים בעת מצבים מלחיצים, את הזכרון לטווח הקצר וניהול סדרי עדיפויות.

אפילו אם מסיבה כלשהי השגתם תוצאה נמוכה בפעם הראשונה שניגשתם - אין זה בהכרח אומר שאתם לא חכמים , רק שלא הלך לכם הפעם; כמו בטסט על אוטו, רובנו לא נצליח למצות את עצמם ולהוציא את הציון הרצויבתחילת הדרך. אפשרי להמשיך ולגשת לעוד בחינות, במידה ומתאפשר לכם מבחינת כסף וכוח מנטאלי בשביל לגשת למועדים נוספים. את התוצאה הגבוהה ביותר שתוציאו - רושמים לעוד 7 שנים.

בשלב זה, כשקראתם מידע ממוקד יותר על דברים כמו תעודת בגרות מלאה, ובמידה ואתם יודעים בבטחה מה אתם רוצים ללמודואיזו עבודה תאחלו לעצמכם, אנו ממליצים שתשתמשו במידע הזה למענכם: הירשמו לאחד המוסדות, שפרו את הממוצע, ותנו לעצמכם סיבה להתגאות!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI