דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי איך ניתן לקבל ציוני פסיכומטרי באינטרנט?
איך ניתן לקבל ציוני פסיכומטרי באינטרנט?
ריקו עובדיה 06/12/11 |  צפיות: 2666
כולם כבר עשו פסיכומטרי? מזלזלים בכם?

אמנם בתקופה זו, תעודת בגרות היאלא תנאי בלעדי כדי להתקבל לעבודה טובה, וגם ממש לא מהווה אינדיקציה על היכולת השכלית, עם זאת עדיין כדאי שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה, ולו רק מפני שזה מהווה עניין טרביאלי ברזומה שלכם, ולעיתים גם חובה בשביל להיכנס ללימודי תואר כלשהו. מעוניינים לדעת הכל על מועדי בחינת פסיכומטרי? המשיכו לקרוא.

אז איך בעצם עושים את זה?

ככל שתתנו לזמן לעבור לאחר שסיימתם בי"ס - יהיה לכם קשה יותר לחזור להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, צריך להתחיל בתהליךבהקדם האפשרי. יש בארץ מספר מכונים שתוכלו להירשם אליהם. מידעעל מוסדות לימוד אלו יש בכמויות ברשת. היה ואתם חיילים, או שהשתחררתם מהצבא לאחרונה, אפשרי לקבל הרבה הנחות והטבות על קורסי שיפור בגרויות.

זיכרו שאתם לא ילדים, על כן, קחו את הנושא בכל הרצינות ותפסיקו להתנהג כתלמידי בי"ס; בעיקר עכשיו, כשנראה לכם ברור מה באופן כללי אתם מבקשים לעתיד שלכם, והשגתם מושג נרחב יותר בנושא המדובר.

ומה דעתכם על המבחן הפסיכומטרי?

הפסיכומטרי בנוי בצורה שונה לגמרי מהצורה של הבגרות. לציון הבחינה הפסיכומטרית יש משקל רב יותר מהמשקל של ציוני בחינת הבגרות, מה גם שהמבחן כשלעצמו קשה יותר לרוב הנבחנים, על אף העובדה שהבחינה הפסיכומטרית לא מעידה על רמת חוכמתכם. ציון הבחינה הפסיכומטרית שלכם בא לבדוק את התפקוד שלכםתחת מצבים מלחיצים, את זכרונכם וכמה אתם מסודרים ארגונית.

אפילו אם מסיבה כלשהי נתנו לכם ציון לא מספיק בפעם הראשונה שנבחנתם - זו לא אינדיקציה לכך שאתם מטומטמים, אלא שפשוט לא הלך טוב הפעם; כמו טסט על אוטו, רוב האנשים לא יצליחו למצות את עצמם ולהוציא ציון טוב בפעם הראשונה. תמיד אפשרלגשת לעוד מועדים בעתיד, במידה ומתאפשר לכם מבחינת כסף וסיבולת לגשת למועד נוסף. את הציון הכי גבוה שתוציאו - אתם לוקחים אתכם לעוד 7 שנים.

עכשיו, כשקראתם קצת מידע בנושא ציוני פסיכומטרי באינטרנט, ובמידה ואתם יודעים בבטחה איזה תחום לימוד מעניין אתכם ואיזו עבודה תאחלו לעצמכם, אנו ממליצים שתעשו במידע הזה שימוש למענכם: הירשמו לקורס כלשהו, הוציאו ציון גבוה, ושפרו את הדימוי העצמי שלכם!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI