דף הבית חינוך ולימודים לימודי תעודה ומקצוע לימודי קוסמטיקה - את הכי יפה כשנוח לך
לימודי קוסמטיקה - את הכי יפה כשנוח לך
טלי גל 05/11/12 |  צפיות: 3037

הצורך שלנו לטפח את עצמנו ולטפל במראה החיצוני שלנו היה ויהיה קיים תמיד. תחום הקוסמטיקה הולך ומתרחב בשנים האחרונות, ונכנס גם למודעות של המין הגברי, כך שצרכני הטיפוח גדלו באופן משמעותי. אין ספק שמדובר בתחום שיהיה לו תמיד ביקוש גבוה. אם את מחפשת מה ללמוד, ויש לך חוש טבעי לאסתטיקת הגוף - התחילי ללמוד קוסמטיקה ופתחי את כישורייך בתחום.

מהי בעצם קוסמטיקה? קוסמטיקה היא שם כולל לשיטות טיפול שמטרתן לטפח את המראה של הגוף שלך מבחינה חיצונית, בפרט טיפוח של העור, הסרת השיער וטיפול בציפורניים. הטיפול הקוסמטי הוא רחב ביותר, ויכול לכלול שיטות שונות.

בדרך כלל הוא מתבסס על ניקוי של העור והטיפוח באמצעות מכשירים שונים שמסייעים לקילופו (כמו פילינג לדוגמה), וכך מוסרים תאי עור מתים. כדי לשמור על העור משתמשות הקוסמטיקאיות בקרמים שונים, כמו קרם גוף, קרם פנים, קרם ידיים וכדומה.

ישנן נשים שקיבלו באופן טבעי את המתנה ואת הכישרון לטפל ברגישות, עדינות ומקצועיות במראה החיצוני של אחרים. הן תדענה לזהות במבט אחד, איך ליצור מראה נקי ומושך יותר.

בנות אלו תמיד ייראו מתוקתקות ומסודרות, וישמרו על עור נקי, שיער מטופח, ציפורניים צבועות, כפות ידיים זוהרות - ובקיצור הכול במקום, פשוט לקנא בהן. בחורות כאלה חייבות לטפח את הכישרון הזה כדי לטפח אחרים. איך? באמצעות לימודי קוסמטיקה.

לימודי קוסמטיקה מורכבים מנישות שונות. בתי הספר לקוסמטיקה מציעים לך לבחור מבין כל המסלולים, מסלול אחד שאליו את הכי מתחברת, ואותו לטפח. כך לדוגמה, את יכולה לקחת קורס עיצוב גבות ולהתמקצע בתחום. בדרך כלל, בנות שמתמחות בעיצוב גבות, מתעסקות עם שאר המקומות בהם יש שיער בגוף, וכך הן מרחיבות את התחום. מקצוע נוסף הוא האיפור. בתי הספר לקוסמטיקה מציעים גם לימודי איפור.

כמובן שיש עוד המון תחומים שונים שמתעסקים בבניית ציפורניים, עור הפנים וכדומה. ישנם בתי ספר לקוסמטיקה שמשבלים הין כמה תחומים, כך שתוכלי להתמקצע לדוגמה גם בציפורניים וגם בעיצוב גבות. בכל מקרה, לפני שאת נרשמת ללימודים, ודאי כי מדובר בבית ספר מקצועי בעל שם שהולך לפניו, וכי המרצים בו הם מהשורה הראשונה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טלי גל


 


מאמרים נוספים מאת טלי גל
 
ספרינקלרים - קו הפסקת האש
אחת השיטות היעילות לשליטה או למניעת שריפה הם הספרינקלרים. בבתי עסקים יש להתקין ספרינקלרים, וכל עסק מחויב לתקנים המחמירים ביותר של כיבוי וגילוי אש. בכל מקרה, חשוב לנקוט בצעדי מניעת שריפת גם בבתים פרטיים ובבתי מגורים על מנת למנוע אסון.

סדנת סושי לכל גיל
הכנת סושי דורשת מיומנות, לא מדובר במאכל פשוט כמו פיצה שכל אחד יוכל להכין בבית ללא הכנות מוקדמות. הטכניקה בה מכינים את הסושי אינה מורכבת אך היא כן דורשת תרגול והדרכה ראשונית. ההכנה הביתית מאפשרת הקפדה על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.

התקנת אזעקה - עצור בטרם תעבור גבול
יותר ויותר אנשים מבינים שאם יבצעו התקנת אזעקה. בביתם, מסיגי הגבול יחשבו פעמיים לפני שהם קופצים לבקר אצלכם בהפתעה ומבלי שהזמנו אותם בכלל.

סקסולוגית למסיבת רווקות - הטרנד הכי הסקסי לשדרוג המסיבה
רוצות להפיק ערב מרתק, סוחף חושים ומצחיק עד דמעות? אין היום מסיבת רווקות שלא כוללת בתוכה סקסולוגית מצחיקה שפותחת את הצ'קרות לכל מי שנמצא בחדר ומפיצה אווירה רומנטית וחושנית, וכמובן - בלתי נשכחת.

מסחר במט"ח - איך עושים את זה לקראת נסיעה
19/11/12 | מט"ח
ברגע שאתם מתכננים לנסוע לחופשה בחו"ל, אז סביר להניח שבתוך כל ההתארגנויות שלכם לקראת הנסיעה, תעברו בבנקים ובסניפים השונים כדי להמיר את המזומנים שלכם למטבע המקומי של הארץ אליה אתם נוסעים.

ניקוי יבש - מקצועיים בניקיון
ניקוי יבש מחזיר לסיבי הבד את הגמישות והרכות המקורית שלהם. בגדים שחוזרים מהמכבסה לאחר שעברו ניקוי יבש נראים ממש כמו חדשים. מגע עם מים מזיק לסוגים מסוימים של בדים, מכווץ אותם ופוגע באיכות הצבע.

טיפול שיאצו לילדים
טיפולי הרפואה המשלימה מתאימים לילדים, מבוגרים וקשישים כאחד. הרפואה הסינית משמשת לטיפול בבעיות נירולוגיות, בעיות אורתופדיות, הפרעות קשב וריכוז ושאר מחלות ילדות. בכדי לטפל בילדים עוברים המטפלים הכשרות מקצועיות מיוחדות, לומדים להכיר את המבנה האנטומי של הילדים ומפתחים גישה טובה לילדים.

עיצוב מטבחים - להוציא את הארוחה מהמטבח
בעבר, המטבחים היו מאופיינים בכך, שלצד ארונות המבטח, המקרר ושאר מוצרי המטבח, היה גם את שולחן המטבח ופינת האוכל. למעשה אנשים נהגו לאכול את ארוחת הצהריים שלהם במטבח, יתרה מזו, הם נהגו לארח (אם וכאשר אירחו) את המשפחה והחברים במטבח עצמו.

מזרקות לגינה - חלקת גן עדן קטנה
19/11/12 | גינון
מזרקות במקומות ציבוריים תמיד נותנים לנו הרגשה אירופאית של ממלכתיות ואציליות, יוקרה ושלווה. אז למה לא להפוך את המזרקה למשהו ביתי יותר, כזאת שתעמוד אצלכם בגינה, תשמיע קול קסום, ותהפוך את המרחב האישי שלכם

כנריות לאירועים - פורטים על המיתר הנכון
כשמדברים על אירוע מוצלח, מתכוונים לאירוע איכותי. בין כל המרכיבים נכללת גם, איך לא, המוסיקה: האם האנשים רקדו? האם הם שרו עם המוסיקה ברקע? האם הרחבה הייתה מלאה? האם הדי.ג'יי היה טוב? כולנו רוצים שהתושבות לכל השאלות הללו יהיו כן, ואת זה בקלות אתם יכולים להבטיח באמצעות כנריות לאירועים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI