דף הבית ספורט וכושר גופני שחייה איכות החיים מתחילה מחוץ לבית
איכות החיים מתחילה מחוץ לבית
נילי גל 29/07/14 |  צפיות: 12739

איכות החיים מתחילה מחוץ לבית

הבית הוא המקום בו אנו מרגישים הכי בנוח לבד, עם חברים או יחד עם בני המשפחה. יחד עם זאת, כדאי להביא בחשבון כי איכות חיים אמיתית מתחילה דווקא מחוץ לבית: במרפסת או בחצר. מי שיש לו בית עם גינה יודע היטב עד כמה היא אחראית על תחושת המוטיבציה והסיפוק. במדינה עם מזג אוויר חם וסימפטי כמו ישראל אפשר לצאת אל הגינה מדי בוקר כדי לשאוף אוויר, לשתות קפה או לקרוא עיתון. גינה וחצר מגשימים את החלום של רוב המשפחות ואידיאליים עבור ילדים וחיות מחמד. השאלה העיקרית היא כיצד מטפלים בגינה או בחצר ואיך כדאי לעצב אותם.

הנטייה העיקרית של רוב בעלי החצרות והגינות היא לבנות בריכות שחיה בגדלים שונים. בריכה ללא ספק משדרגת את החצר או את הגינה ואף מעלה את ערך הנכס. מהבחינה הזו מהווה בריכה השקעה משתלמת המחזירה את עצמה תוך זמן קצר. מצד שני, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שבונים בריכה ולהכיר את כל השיקולים הנדרשים.

הבדלים בין בריכות

יש הבדלים משמעותיים בין סוגים שונים של בריכות ולא כל הבריכות מתאימות עבור שימוש פרטי. ראשית, כיום ניתן לבנות בריכות שחיה מפיברגלס ולחסוך באופן משמעותי בהוצאות. בריכות אלו עמידות לאורך שנים, הן לא דורשות תחזוקה יקרה, אפשר לעצב אותן באופן מודרני ומתקדם והן בטוחות לחלוטין. שנית, יש להביא בחשבון את מקורות המים וההזנה אל הבריכה ולהתאים את התשתית הרצויה.

בשורה התחתונה, בעלי גינות או חצרות מחזיקים בפוטנציאל אדיר אותו הם יכולים לבחור כיצד לממש. מומלץ לשקול לחיוב בניית בריכות וחשוב לא פחות לבצע התאמה בין המוצרים לבין הדרישות והרגלי השימוש של המשפחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נילי גל


 


מאמרים נוספים מאת נילי גל
 
גם אתם יכולים להופיע בגוגל
גם אתם יכולים להופיע בגוגל

הדור הבא של ניהול עסק
31/07/14 | ניהול ידע
הדור הבא של ניהול עסק

איכות החיים מתחילה מחוץ לבית
29/07/14 | שחייה
בריכות שחייה פרטיות הן כבר לא נחלתם של עשירי הארץ בלבד, וכיום ניתן ליהנות מהצבת בריכה בחצר הבית בעלויות לא גבוהות במיוחד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI