דף הבית חוק ומשפט חקירות חוקרים פרטיים - כמה עולה חקירה פרטית
חוקרים פרטיים - כמה עולה חקירה פרטית
רותם יונה 27/02/12 |  צפיות: 3760

כמעט כל חוקר פרטי ש ניגש לבדוק מקרה מיוחד ואת זה הוא יספר כמעט לכל צרכן כבר בישיבה הראשונה. עשוי מאוד שהחקירה עלולה להיות קצרה והתשלום עליה יהיה נמוך, אך על הלקוח לבחור בחשבון, שיש סיכוי שהחקירה תתפתח, תסתעף ותימשך הרבה זמן ארוך. ככל שהיא תימשך יותר מזה משך זמן, כמעט כל העלות שלה תגדל.

במאמר זה נשתדל לספר לכם כמות וראסיות למחירים מטעם חקירות שונות. לפני נתחיל נבקש לכתוב, בראשית הדרך, לא קיימים מדובר במחירים קבועים וכל חוקר פרטי ירצה סכום הוצאה מיוחד הכול על מלאכתו. שנית, קיימים חוקרים שבוחרים לעבוד בצורות מגוונות, הכול על פי זמן תמידי או גלובאלי, לכן שמחירון זה לא בהכרח דומה למחירון שלהם. בסוף המאמר נראה אוסף נקודות, איך אפשרי להוזיל עלויות, באיזה אופן נקבע ערך חקירה וכולי.

לפי שציינו לא קיים מחירון מטעם חוקרים פרטיים, כמעט כל בלש רשאי להחליט על העלות בעצמו. העלות נמדד על פי דגשים רבים. תקופה משך זמן החקירה, הקילומטרים שעלול לעבור הבלש, הכלים שהוא נדרש להשתמש וכולי. לפעמים חוקרים פרטיים עושים עבודה מוחלטת בעבור גוף מסוים ואז המחיר הוא למעשה תמידי. כמו למשל כאשר הוא מעביר את העובדים בדיקת פוליגרף או לחילופין מבצע ביקורת האם במקום התקינו מכשירי האזנה וכדו'. פרויקטים מדגם זה אמורים להתקרב למחירים של אלפים רבים של שקל בשנה.

כדאי להדגיש רק מההצעה הכספית מטעם חוקר פרטי תעבור שינויים עם פרק הזמן, שכן בלש פרטי גם על הוצאות רבות, למשל הכול על דלק, מכשירי כתיבה, שימוש בכלי רכב, צורך וכדו'.חשבון הוצאות זה נמדד לעתים מראש עם זה על ידי ערך מקובל שישולם ביחד עם זה באמצעות מוסכם על תשלום עלויות רבות.

בעוד שישנן חקירות רבות שלא דוגמת לבדו, כגון חקירות כלכליות, חקירות ביטוח, פלילים, גילוי גורמי הכנסה ועוד, קיימיםאלמנטים שאנחנו עשויים לעשות לבדנו ובכך לחסוך את הוצאות . שימוש באינטרנט ומאגרי ידע אמורים להעניק לנו מידע ארוך. בוודאי שאם אנשים מעוניינים להרגיש כמו חוקרים פרטיים של בהחלט, אז אנשים אמורים לשאת הכול על עצמנו גם את החלק מטעם המעקב, אך בכל זאת מומלץ להשאיר חלק זה לידיי חוקרים פרטיים בעלי וותק ומנוסים.

ישנם נושאים שמחיר הפרויקט כן קבועה לדוגמא, מסירות משפטיות, שיהיה מבוסס המחיר נקבע הכול על פי הקילומטר שעל הבלש לגמוע. אם זה באיזור שלו סביר למקם שידרוש מחירשקל שלא קשה בעבור מסירה משפטית, אם מדובר הכול על איזור רחוק זה יכול להגיע אף ל300 ו500 שלא קשה. עשוי בקילומטרים שעל החוקר לעבור כדי לבצע על המסירה. עלויות בדיקת גם זאת קבועה וזזה 450-שמונה מאות שלא קשה. ענין זה תלוי במכון, עשוי באורך הבדיקה ובפרמטרים מגוונים שקובע המכון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם יונה


 


מאמרים נוספים מאת רותם יונה
 
הכל אודות סורגים לבית
14/03/12 | שיפוצים
מסגר הינם ככל הנראה אנשי מקצוע שמייצרים תשתיות, חפצים וכלים בידי גיזום, עיקום ושינוי דרכי מתכות חזקה. מסגריות מייצרות על פי רוב תשתיות כמו למשל גדרות ושערים, כלי פעולה, חפצי נוי כלי נשק וכו'. ראשית עיסוקו השייך ל המסגר הוא נפח (העוסק בעיבוד השייך ל ברזל על ידי חימום מתכות לרעיון חידוש אמנות, יצירת חומרים וכדו'). מסגריות הינן במרבית המקרים חברות לא גדולות שמתעסקות בעבודת מתכת, חברות סורגים להבחין מחזיקות מגוון גדול השייך למסגרים. קיימים הרבה סוגים שונים של תפקידים לעוסקים במסגרייה, עובדים האחראיי

נגריות - הכל אודגות נגרים למטבח ולבית
14/03/12 | ריהוט
נגרים נותנים כיום מבחר עצום ורב אודות שירותים ומוצרים שונים, כבר החל בתכנונים בולטים כמו מטבחים שלמים או אולי ריצוף בעץ וכלה בעבודת דקורציה ואומנות קטנות. בפסקאות המוצגות בהמשך נציג כמה מאותם פרוייקטים של נגרים, המחירים של כאלו השירותים, העובדות שכדאי לברר לפני שרוכשים אי אילו מה שירותים אלו, ועוד. ארונות

מנעולן - הכל אודות מנעולנים
מנעולן אומנם אין הוא מצוי בקרב מחזיקי העסק השכיחים במיוחד ברשימת הבקשות ששייכים למשקים פרטיים, אמנם הדחיפות של עבודת מנעולן מוסמך בזמן שעולה בם צורך הנה מיידית במעלה. בפסקאות המוצגות נציג מגוון נתונים נחוצים בם רצוי להתחשב עוד בטרם שמבקשים לשכור את כל שירותיו השייך למנעולן, כולל אישורים נדרשים, שווי שירות וזמני עבודה.

מיזוג אוויר - על התקנת מזגנים
13/03/12 | שיפוצים
במאמר זה תוכלו למצוא מידע רב על התקנת מזגנים בישראל

דודי שמש - מהתקנה ועד תיקון
13/03/12 | שיפוצים
הכל אודות התקנת דודי שמש ותיקונם

על לימודי גינון
13/03/12 | גינון
במאמר זה תוכלו לקרוא הכל אודות לימודי גינון

טכנאי מחשבים - הכל אודות תיקון מחשבים
במאמר זה תקבלו את כל המידע על תיקון מחשבים בבית או במעבדה

על מורי נהיגה ולימודי נהיגה
11/03/12 | רכב
כיצד בוחרים מורה נהיגה? כנסו כאן ותגלו

על אלומיניום לבית
במאמר זה תוכלו לקרוא על אלומיניום לבית מדלתות ועד חלונות ותריסים

על פרקטים לבית
11/03/12 | שיפוצים
במאמר זה תוכלו לקרוא הכל על פרקטים לבית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI