דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה עיכולקס נגד עצירות
עיכולקס נגד עצירות
topseach 31/03/12 |  צפיות: 3338

עיכולקס נגד עצירות

ישנן שיטות רבות להקלה על פעולת מעיים לא סדירה ונגד עצירות, עיכולקס הינו אחד מהן. עיכולקס מבית אלטמן מציע פתרון חדשני בדמוי קפסולות טבעיות המסייעות להחזיר את המעיים שלכם לפעילות תקינה ככל שניתן, להפסיק ולסבול ימים ולילות מתחושת נפיחות, גזים או כבדות.

עיכולקס, טיפול נגד עצירות הנעשה באופן טבעי ומוקפד. פורמולת הקפסולות מכילה צמחי מרפא בלבד ביניהם פרחי קמומיל, גוארנה, ננגביל רפואי, פלפל, קינמון ועוד, כל אחד ואחד מהם בעל סגולות ייחודיות לטיפול ישיר נגד עצירות.

יתרונות העיכולקס

העיכולקס שלא כמו תרופות אחרות או קפסולות דומות אינו גורם לתלות ואינו מצריך את האדם להיקשר לקפסולה באופן שמונע ממנו להסדיר את יציאותיו בהיעדרה. העיכולקס כאמור עשוי מחומרים טבעיים בלבד ללא כל חומר יוצר תלות או ממכר.

אופן השימוש

אם אתם סובלים באופן תדיר מפעילות מעיים בעייתית, מרגישים אי נוחות קבועה, נמנעים מאכילת מוצרים שונים ועסוקים בתמרון בין השירותים לבין יתר פעולות היום יום שלכם כדאי לכם לחשוב לשלב את עיכולקס כחלק מתוספי התזונה שאתם נוטלים. הקפסולות יסייעו לכם נגד עצירות ויביאו להקלה משמעותית בתחושת האי נוחות.

את הקפסולה ניתן לצרוך פעמיים ביום, בבוקר ובערב בליווי כוס גדולה של מים. לזקוקים למינון גדול יותר ניתן להגדיל את כמות הכמוסות בכל נטילה לשתיים.

מכיוון שבכל קפסולה ישנה כמות קפאין גדולה יחסית הקפסולות אינן מומלצות לנשים בהריון, לסובלים מיתר לחץ דם, לילדים ולמי שצורך באופן קבוע תרופות או מוצרים בהם אחוזי הקפאין גבוהים.

התכשיר אינו דורש מרשם רופא, על אף שתמיד מומלץ לקיים עמו התייעצות טרם תחילת הטיפול. את עיכולקס ואת יתר מוצרי אלטמן ניתן למצוא בכל אחד מבתי המרקחת או בבתי הפארם השונים בקניונים או במרכזים המסחריים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 topseach


 


מאמרים נוספים מאת topseach
 
תפאורות לירידים ואירועים
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

שירותי הנהלת חשבונות וחשבות בשפה האנגלית
שירותי חשבות חיוניים בעבור כל חברה או עסק, השירותים מתאימים לעסקים קטנים עם 2-3 עובדים וכמובן שעבור חברות גדולות שמעסיקות עשרות עובדים. חברות שנמצאות בבעלות זרה או פועלות לגיוס משקיעים בחו"ל זקוקות לשירותי הנהלת חשבונות באנגלית.

אימון אישי לחיים עשירים
ההבדל בין אימון אישי לחיים ואימון עסקי בא לידי ביטוי בתכנים המקצועיים. בשני סוגי האימונים פועל המאמן לחיזוק התכונות החיוביות של האדם, אך את האימון העסקי נהוג לכוון לחיזוק כישורים ספציפיים.

הכנת משכורות וראיית חשבון
רואי חשבון חשבי שכר משתמשים בתוכנות מחשב ומערכות מיוחדות לחישוב וניהול משכורות. התוכנות ממזערות את הסיכוי לטעויות ומייעלות את תהליכי העבודה

מנופאות בארץ
19/09/12 | שיפוצים
חפשו באתרי האינטרנט השונים בקטגוריות דרושים מנופאים ותתפלאו למצוא חברות המוכנות להעביר את המועמדים לעבודה שלהם קורס מנופאים מלא על חשבונם.

לטיפול בנשירת שיער- מינוקסי 5
מינוקסי 5 למשל דורש ידע כללי על תוצאות, סימפטומים ותופעות שונות, בררו באופן מקיף עם הרוקח את כל השאלות.

קורסים למקצועות האינטרנט
כמו קורס פיתוח אפליקציות גם קורס פרסום באינטרנט הוא פלטפורמה נהדרת עבור מפתח או מעצב פרילנס שמבקש לעשות פריצת דרך ולשדרג את עצמו או את משרדו בתחום האינטרנט

תפאורות לירידים – כי ההמונים כבר בדרך
כשאנו ניגשים לבחירת חברה התעבוד לצידנו בהפקת האירוע, חשוב לבחור בכזו בעלת ידע רב בכל האמור בהלכות תפאורות חוץ ופנים, ומתמחה בהקמת מתחמי ירידים לכל פרטיהם - החל ממבנים ארעיים, אוהלים והצללות, דרך הקמת במות ויציעים ועד הפרטים הקטנים .

עדשות מגע יומיות
עדשות המגע יומיות ועדשות מגע חודשיות משדרגות פלאים את ההנאה מהרכבת העדשות ומקילה באופן משמעותי על אוכלוסיות מסויימות כמו קשישים וילדים את השימוש.

מולטי ויטמין - לא רק לאטלטים וספורטאים
מולטי ויטמין - למי מתאים וחשוב לצרוך תוספי תזונה או מולטי ויטמין? מולטי ויטמין מכיל מגוון רב של ויטמינים ומינרלים החיוניים לגופנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI