דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר מרפאת שיניים לשיניים בריאות
מרפאת שיניים לשיניים בריאות
דניאל 18/10/12 |  צפיות: 2802

השיניים שלנו הן חלק חשוב וגדול מאוד מהבריאות הכללית של גופינו. שיניים חולות עלולות להשפיע על המצב הגופני שלנו ולגרום לדלקות וזיהומים. מאחר ובריאות השיניים חשובה לנו, עדיף לבקר בתוך מרפאת שיניים לפחות פעם בחצי שנה. יש לעבור בדיקה כללית אצל רופא שיניים, בכדי לוודא כי אין לנו חורים חדשים. כמו כן, רצוי לעשות ניקוי אבנית כל חצי שנה. הצטברות של אבנית על השן עלולה לגרום לדלקת חניכיים ואף לעששת. בכדי להמשיך טיפול מסור בשיניים שלנו לאחר הביקור אצל הרופא, חושב לצחצח שיניים בוקר וערב, להשתמש בחוט דנטאלי, להימנע משתיית קפה מרובה ועישון ולהמעיט באכילת סוכרים. התזונה שלנו מאוד משפיעה על בריאות השיניים שלנו, תזונה לקויה עלולה לגרום לשיניים שלנו להתפורר, לגרום לעצם להיות חלש יותר וכתוצאה מכך נצטרך השתלת שיניים.

מהי השתלת שיניים?

השתלת שיניים נעשית בתוך מרפאת שיניים המתמחה בטיפולים כירורגיים. ישנם רופאי שיניים כלליים שמבצעים טיפולים משמרים כגון סתימות וטיפולי שורש. ישנם רופאי שיניים עם התמחות מסוימת, יש כאלו שמתמחים בכירורגיה פה ולסת ומבצעים השתלת שיניים. ההשתלה היא לא רק תהליך אותו עוברים קשישים שאיבדו את השיניים שלהם. כפי שנאמר קודם, חוסר טיפול בשיניים והזנחה יכול לגרום לשיניים חולות כבר בגיל צעיר.

שיניים מלאכותיות

בכדי לעשות השתלת שיניים הרופא צריך לוודא כי יש מספיק עצם, שתוכל לתפוס היטב את הבורג. במידה ואין מספיק עצם, ניתן לעשות הרמת סינוסים ולהחדיר עצם מלאכותית לחניכיים. הבורג שמחדירים לעצם עשויה מטיטניום, לאחר החדרת הבורג בדרך כלל יש להמתין מספר שבועות עד מספר חודשים, בכדי לוודא כי השתל נקלט והגוף אינו דוחה אותו. לאחר מכן ניתן להרכיב את השיניים המלאכותיות, כך שיהיו בפה באופן קבוע. שיטה זולה יותר מהשתלת שיניים היא שיניים תותבות. בכל מקרה מחדירים את הברגים לעצם, אך לא מרכיבים שן אחר שן בפה, אלא בונים גשר עם שיניים מלאכותיות. את השיניים התותבות ניתן להסיר בכדי לנקות וכמובן לפני השינה.

לסיום

בכדי לא להגיע פעמים תכופות למרפאת שיניים עדיף לשמור על האסתטיקה ועל בריאות השיניים כבר מגיל קטן. אבל אם כבר חייבים, עדיף לפנות לרופאי שיניים עם ניסיון במרפאת שיניים מקצועית ומהימנה.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל


 


מאמרים נוספים מאת דניאל
 
חומצה הילאורונית - הג'ל הרך לקמטים הקשים
28/03/13 | רפואה
קמטי הפנים נחלקים לקבוצות שונות בהתאם לעומק שלהם ובהתאם למיקום.

עיצוב פנים דירות יוקרה
עיצוב פנים יכול להפוך דירה יד שנייה קטנה לדירת יוקרה יפהפייה. הכל תלוי במעצב פנים או באדריכל פנים אשר אתם שוכרים למטרת עיצוב פנים דירות יוקרה.

אבקת חלבון אקסטרים גיינר
27/02/13 | דיאטה
מתאמנים ומתלבטים אם לצרוך אבקת חלבון? במאמר הבא נציג לכם מספר עובדות ואתם תחליטו אם אבקת החלבון חיונית עבורכם.

אבקות חלבון מומלצות במיוחד
המפתח לבריאות איתנה הוא שילוב נכון בין כושר גופני לתזונה בריאה. בכדי להבטיח שהפעילות הגופנית תהיה אפקטיבית, חשוב להתאמן לפחות 3 פעמים בשבוע בעזרת אימון שהומלץ על ידי מדריך כושר מקצועי.

הלבנת שיניים
יש פעמים שאנו בוחרים לצאת לבילוי או צריכים להגיע לאירוע חברתי שתוכנן מראש, אנו מתארגנים בהתאם, מסתרקים, מתאפרים לובשים את הבגד החדש שקנינו, מסתכלים במראה והכל לכאורה נראה מושלם אבל דבר אחד הורס מעט וזה החיוך שלנו.

עיצוב פנים דיור מוגן
לקראת מעבר אל בית מוגן או בית אבות מתבקשים הדיירים המבוגרים לארוז את כל ביתם ולהקים אותו מחדש בתוך יחידת דיור קטנה. מדובר במשימה לא פשוטה גם בעבור מעצבי פנים מאוד מנוסים.

סמארטפון
22/01/13 | גאדג'טים
סמארטפון בעברית טלפון חכם, זהו בעצם מכשיר טלפון שכולל בתוכו יישומים רבים מעבר לתקשורת אלחוטית.

עיצוב פנים ואדריכלות
עיצוב פנים ואדריכלות הם אינם אותו מקצוע וזאת למרות שאדריכל יכול להיות מומחה בכל הקשור אל עיצוב פנים.

מראה נקי ומראה זוהר מתחיל עם פילינג
פילינג לעור הפנים נחלק בעיקר לשתי קבוצות. הפילינג הקל והטבעי והפילינג שנעשה תוך שימוש בחומצה. הפילינג הקל הוא זה המוכר מן הבית ומסבונים שיש בהם גרגרים לפילינג.

פיתוח אפליקציות- לומדים את התחום
בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה משמעותית בהיצע הקורסים של פיתוח אפליקציות למערכת ההפעלה אנדרואיד ומערכת ההפעלה IOS.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI