דף הבית רפואה ובריאות מיניות ובריאות מינית יעוץ מיני לזוגות צעירים
יעוץ מיני לזוגות צעירים
טלי גל 05/11/12 |  צפיות: 13438

סקסולוגים מוסמכים

בקרב הציבור ישנן דעות קדומות שרואות בסקסולוגים ובטיפול המיני מקור לבושה. מבוגרים רבים חוששים לפנות לטיפול בעקבות הסטיגמה החברתית. אלו שבכל זאת מצליחים להתגבר על המכשול ופונים לקבלת טיפול מגלים כי אפשר לטפל כמעט בכל בעיה, לשפר את מערכת היחסים ולפתור בעיות בתפקוד המיני.

המטפלים בקליניקות הם רופאים, פסיכולוגים ועובדים סוציאליים שעברו התמחות מיוחדת לעיסוק בייעוץ מיני וטיפול. כל אחד מהמטפלים מחויב לסודיות מוחלטת ואין כל צורך לחשוש מדליפת מידע או חשיפת פרטים אישיים. גם במקרים בהם מטופלים שני בני הזוג יחד בקליניקה שומרים המטפלים עש חשאיות ונמנעים מהעברת מידע רגיש לבן הזוג.

מרפאות לטיפול מיני

יעוץ מיני אפשר יהיה לקבל במרפאות ציבוריות בבתי החולים ובקופות החולים. מבוגרים שזקוקים ליעוץ ולא מעוניינים לפנות אל קופות החולים יוכלו למצוא מטפלים מצוינים גם במגזר הפרטי. הצוות במרפאה מטפל בבעיות בבניית קשר זוגי, קשיים ביצירת קרבה אינטימית, קשיים הזיהוי המיני, בעיות תפקוד מיני ושאר קשיים נפשיים ופיזיים. לצד הטיפול בבעיות מציע הצוות גם יעוץ מקצועי להעשרת חיי המין לזוגות, היעוץ מחזיר את הניצוץ לחיי המין של המטופלים ומלבה את הלהבה.

טיפול אישי לצעירים

בעיות בתפקוד המיני בקרב צעירים נובעות לרוב ממתח נפשי וקשיים אישיים. נדירים הם המקרים בהם הצעירים סובלים מבעיות פיזיות שגורמות לקשיים בתפקוד המיני. סקסולוגים שמטפלים בצעירים מסייעים להם להתמודד עם חרדת ביצוע, מתח נפשי וטראומות עבר שגורמות להם להירתע ממגע. ללא טיפול מתאים קשה יהיה לפתור את הבעיה ולנהל קשר זוגי אינטימי.

הקשיים בתפקוד מביאים פעמים רבות לפגיעה בביטחון העצמי והימנעות מקרבה מינית ויצירת קשר זוגי. המטפלים מעודדים את הצעירים לקבל טיפול ומספרים כי ניתן להשיג תוצאות מצוינות כבר לאחר תקופת קצרה.

טיפול סקסולוגי זוגי

המגע האינטימי מהווה חלק בלתי נפרד מהקשר הזוגי. במקרים בהם הזוג לא מצליח לתקשר נכון מבחינה מינית, ולספק לשני בני הזוג את האינטימיות לה הם זקוקים ישנה בעיה. התעלמות מהבעיה תביא במהרה להחרפתה ותיצור ריחוק בין בני הזוג. בעזרת טיפול מיני זוגי אפשר יהיה לגשר על הפערים וללמד את בני הזוג כיצד לתקשר נכון ולחזק את הזוגיות בעזרת מגע אינטימי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טלי גל


 


מאמרים נוספים מאת טלי גל
 
ספרינקלרים - קו הפסקת האש
אחת השיטות היעילות לשליטה או למניעת שריפה הם הספרינקלרים. בבתי עסקים יש להתקין ספרינקלרים, וכל עסק מחויב לתקנים המחמירים ביותר של כיבוי וגילוי אש. בכל מקרה, חשוב לנקוט בצעדי מניעת שריפת גם בבתים פרטיים ובבתי מגורים על מנת למנוע אסון.

סדנת סושי לכל גיל
הכנת סושי דורשת מיומנות, לא מדובר במאכל פשוט כמו פיצה שכל אחד יוכל להכין בבית ללא הכנות מוקדמות. הטכניקה בה מכינים את הסושי אינה מורכבת אך היא כן דורשת תרגול והדרכה ראשונית. ההכנה הביתית מאפשרת הקפדה על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.

התקנת אזעקה - עצור בטרם תעבור גבול
יותר ויותר אנשים מבינים שאם יבצעו התקנת אזעקה. בביתם, מסיגי הגבול יחשבו פעמיים לפני שהם קופצים לבקר אצלכם בהפתעה ומבלי שהזמנו אותם בכלל.

סקסולוגית למסיבת רווקות - הטרנד הכי הסקסי לשדרוג המסיבה
רוצות להפיק ערב מרתק, סוחף חושים ומצחיק עד דמעות? אין היום מסיבת רווקות שלא כוללת בתוכה סקסולוגית מצחיקה שפותחת את הצ'קרות לכל מי שנמצא בחדר ומפיצה אווירה רומנטית וחושנית, וכמובן - בלתי נשכחת.

מסחר במט"ח - איך עושים את זה לקראת נסיעה
19/11/12 | מט"ח
ברגע שאתם מתכננים לנסוע לחופשה בחו"ל, אז סביר להניח שבתוך כל ההתארגנויות שלכם לקראת הנסיעה, תעברו בבנקים ובסניפים השונים כדי להמיר את המזומנים שלכם למטבע המקומי של הארץ אליה אתם נוסעים.

ניקוי יבש - מקצועיים בניקיון
ניקוי יבש מחזיר לסיבי הבד את הגמישות והרכות המקורית שלהם. בגדים שחוזרים מהמכבסה לאחר שעברו ניקוי יבש נראים ממש כמו חדשים. מגע עם מים מזיק לסוגים מסוימים של בדים, מכווץ אותם ופוגע באיכות הצבע.

טיפול שיאצו לילדים
טיפולי הרפואה המשלימה מתאימים לילדים, מבוגרים וקשישים כאחד. הרפואה הסינית משמשת לטיפול בבעיות נירולוגיות, בעיות אורתופדיות, הפרעות קשב וריכוז ושאר מחלות ילדות. בכדי לטפל בילדים עוברים המטפלים הכשרות מקצועיות מיוחדות, לומדים להכיר את המבנה האנטומי של הילדים ומפתחים גישה טובה לילדים.

עיצוב מטבחים - להוציא את הארוחה מהמטבח
בעבר, המטבחים היו מאופיינים בכך, שלצד ארונות המבטח, המקרר ושאר מוצרי המטבח, היה גם את שולחן המטבח ופינת האוכל. למעשה אנשים נהגו לאכול את ארוחת הצהריים שלהם במטבח, יתרה מזו, הם נהגו לארח (אם וכאשר אירחו) את המשפחה והחברים במטבח עצמו.

מזרקות לגינה - חלקת גן עדן קטנה
19/11/12 | גינון
מזרקות במקומות ציבוריים תמיד נותנים לנו הרגשה אירופאית של ממלכתיות ואציליות, יוקרה ושלווה. אז למה לא להפוך את המזרקה למשהו ביתי יותר, כזאת שתעמוד אצלכם בגינה, תשמיע קול קסום, ותהפוך את המרחב האישי שלכם

כנריות לאירועים - פורטים על המיתר הנכון
כשמדברים על אירוע מוצלח, מתכוונים לאירוע איכותי. בין כל המרכיבים נכללת גם, איך לא, המוסיקה: האם האנשים רקדו? האם הם שרו עם המוסיקה ברקע? האם הרחבה הייתה מלאה? האם הדי.ג'יי היה טוב? כולנו רוצים שהתושבות לכל השאלות הללו יהיו כן, ואת זה בקלות אתם יכולים להבטיח באמצעות כנריות לאירועים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI