דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים מנתחים פלסטיים - מספקים את כל המידע
מנתחים פלסטיים - מספקים את כל המידע
טלי גל 13/11/12 |  צפיות: 2853

מנתחים פלסטיים רבים עוסקים בניתוחי אף, אחד מסוגי הניתוחים הפופולאריים ביותר ברחבי העולם. אם גם אתם החלטתם כי אתם מעוניינים לשפר את המראה של אפכם, חשוב שתבחרו את המנתח הפלסטי בקפידה ותוודאו כי הוא מספק לכם את כל הנתונים המדויקים טרם ההסכמה לעבור את הניתוח.

מנתחים פלסטיים- חשיבות בחירת המנתח

ניתוח אף מוגדר על ידי רבים כניתוח פשוט ביחס אל ניתוחים מורכבים יותר, כמו למשל ניתוחי לב. כאן מדובר בפרוצדורה אשר לוקחת כשעה (באם אין סיבוכים או החלטה של המנתח בעקבות קושי זה או אחר), בהרדמה מקומית או הרדמה מלאה ותהליך ההחלמה והשיקום הוא מהיר.

למרות כל זאת חשוב לזכור כי מדובר בניתוח , דהיינו בפעולה פולשנית בגוף ולכן חשוב מאוד לוודא כי אתם בוחרים בכירורג בעל ניסיון רב אשר יסביר לכם את כל הפרוצדורה של הניתוח, הסיכונים ותופעות הלוואי הכרוכות בו.

בנוסף, יש לזכור כי ברגע שמדובר בניתוחים אסתטיים שמטרתם אינן רפואיות אלא לשם שיפור המראה החיצוני שלכם, קופות החולים לעיתים אינן משתתפות במימון של הניתוח ולכן ההוצאה הכספית תהיה שלכם בלבד וחשוב מאוד לוודא כי התוצאה תהיה בהתאם. כל צורך בתיקון ניתוח אף פלסטי יהיה כרוך בהוצאות כספיות נוספות מכיסכם.

מנתחים פלסטיים- כל המידע הנחוץ

המנתח הפלסטי יהיה חייב לספק לכם את הנתונים הבאים ולבצע את הבדיקות הבאות:

  • רקע כללי- המנתח יהיה חייב לספק לכם רקע כללי אודות ניתוחי אף,להסביר לכם על השיטה בו הוא נוקט לביצוע של הניתוח, על אחוזי ההצלחה שלוועוד.
  • שיחות ייעוץ- כאן המנתח יבקש לדעת מה הציפיות שלכם והאם מדוברבניתוח אסתטי או בניתוח משולב אשר משלב את ההיבט האסתטי ואת ההיבט הרפואי.

    לאחר מכן הוא יבצע בדיקה של אפכם ויאמר לכם אם אתם מתאימים לניתוח. אם עברתםאת כל השלבים הללו בהצלחה המנתח יבקש לדעת מהי התוצאה הסופית בה אתםמעוניינים. 

    ישנם מנתחיםפלסטיים רבים אשר משתמשים בהדמיות ממוחשבות על מנת  וזאת על מנת להמחיש מה תהיה התוצאה המוצלחתולזכות באישורו של הלקוח לאחר שהוא רואה את התוצאה הסופית בצורה ברורה.
  • סיכונים- חובתו של הרופא לספק לכם פרטים אודות הניתוח. כאן הרופאיסביר לכם מהי ההכנה הנדרשת לניתוח, כמה זמן הוא אמור להימשך, מה הן הבדיקותאותן אתם צריכים לבצע טרם הניתוח, מה הסיכונים ותופעות הלוואי הכרוכים בניתוחזה וכן הכל אודות פרוצדורת ההחלמה.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טלי גל


 


מאמרים נוספים מאת טלי גל
 
ספרינקלרים - קו הפסקת האש
אחת השיטות היעילות לשליטה או למניעת שריפה הם הספרינקלרים. בבתי עסקים יש להתקין ספרינקלרים, וכל עסק מחויב לתקנים המחמירים ביותר של כיבוי וגילוי אש. בכל מקרה, חשוב לנקוט בצעדי מניעת שריפת גם בבתים פרטיים ובבתי מגורים על מנת למנוע אסון.

סדנת סושי לכל גיל
הכנת סושי דורשת מיומנות, לא מדובר במאכל פשוט כמו פיצה שכל אחד יוכל להכין בבית ללא הכנות מוקדמות. הטכניקה בה מכינים את הסושי אינה מורכבת אך היא כן דורשת תרגול והדרכה ראשונית. ההכנה הביתית מאפשרת הקפדה על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.

התקנת אזעקה - עצור בטרם תעבור גבול
יותר ויותר אנשים מבינים שאם יבצעו התקנת אזעקה. בביתם, מסיגי הגבול יחשבו פעמיים לפני שהם קופצים לבקר אצלכם בהפתעה ומבלי שהזמנו אותם בכלל.

סקסולוגית למסיבת רווקות - הטרנד הכי הסקסי לשדרוג המסיבה
רוצות להפיק ערב מרתק, סוחף חושים ומצחיק עד דמעות? אין היום מסיבת רווקות שלא כוללת בתוכה סקסולוגית מצחיקה שפותחת את הצ'קרות לכל מי שנמצא בחדר ומפיצה אווירה רומנטית וחושנית, וכמובן - בלתי נשכחת.

מסחר במט"ח - איך עושים את זה לקראת נסיעה
19/11/12 | מט"ח
ברגע שאתם מתכננים לנסוע לחופשה בחו"ל, אז סביר להניח שבתוך כל ההתארגנויות שלכם לקראת הנסיעה, תעברו בבנקים ובסניפים השונים כדי להמיר את המזומנים שלכם למטבע המקומי של הארץ אליה אתם נוסעים.

ניקוי יבש - מקצועיים בניקיון
ניקוי יבש מחזיר לסיבי הבד את הגמישות והרכות המקורית שלהם. בגדים שחוזרים מהמכבסה לאחר שעברו ניקוי יבש נראים ממש כמו חדשים. מגע עם מים מזיק לסוגים מסוימים של בדים, מכווץ אותם ופוגע באיכות הצבע.

טיפול שיאצו לילדים
טיפולי הרפואה המשלימה מתאימים לילדים, מבוגרים וקשישים כאחד. הרפואה הסינית משמשת לטיפול בבעיות נירולוגיות, בעיות אורתופדיות, הפרעות קשב וריכוז ושאר מחלות ילדות. בכדי לטפל בילדים עוברים המטפלים הכשרות מקצועיות מיוחדות, לומדים להכיר את המבנה האנטומי של הילדים ומפתחים גישה טובה לילדים.

עיצוב מטבחים - להוציא את הארוחה מהמטבח
בעבר, המטבחים היו מאופיינים בכך, שלצד ארונות המבטח, המקרר ושאר מוצרי המטבח, היה גם את שולחן המטבח ופינת האוכל. למעשה אנשים נהגו לאכול את ארוחת הצהריים שלהם במטבח, יתרה מזו, הם נהגו לארח (אם וכאשר אירחו) את המשפחה והחברים במטבח עצמו.

מזרקות לגינה - חלקת גן עדן קטנה
19/11/12 | גינון
מזרקות במקומות ציבוריים תמיד נותנים לנו הרגשה אירופאית של ממלכתיות ואציליות, יוקרה ושלווה. אז למה לא להפוך את המזרקה למשהו ביתי יותר, כזאת שתעמוד אצלכם בגינה, תשמיע קול קסום, ותהפוך את המרחב האישי שלכם

כנריות לאירועים - פורטים על המיתר הנכון
כשמדברים על אירוע מוצלח, מתכוונים לאירוע איכותי. בין כל המרכיבים נכללת גם, איך לא, המוסיקה: האם האנשים רקדו? האם הם שרו עם המוסיקה ברקע? האם הרחבה הייתה מלאה? האם הדי.ג'יי היה טוב? כולנו רוצים שהתושבות לכל השאלות הללו יהיו כן, ואת זה בקלות אתם יכולים להבטיח באמצעות כנריות לאירועים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI