דף הבית ספורט וכושר גופני אימונים האם גם אתה עושה טעויות במהלך קרוספיט ?
האם גם אתה עושה טעויות במהלך קרוספיט ?
ערן רגב 04/01/15 |  צפיות: 12812

אם אתה מתאמן חדש בשיטת האימון קרוספיט, יכול להיות שאתה מתאמן בקרוספיט ועושה כמה טעויות ואינך מודע לכך. כדי לחנך את המתאמנים בקרוספיט הנה כמה טעויות נפוצות שיש לשים לב שאתה מתאמן:

1. אני בוחר ועושה רק תרגילים שמתאימים לי – זוהי טעות מאוד נפוצה שעושים אנשים שלא מתאמנים במקום מסודר המדריך קרוספיט, כמו מועדון קרוספיט קריות, שבהם יש תכנית אימון מגוונת ורחבה שנוגעת בכל חלק הגוף. אנשים כאלו שבוחרים את התרגילים שהם רוצים בוחרים לרוב תרגילים שהם טובים בהם או שנוח להם לעשות וזה לא עוזר לשפר את היכולת כמו שצריך. לעשות כמה תרגילים של קרוספיט מאיזה סרטון ביו-טיוב זה לא מה שישפר את כלל מערך הגוף שלכם. יש לבנות תכנית אימון עם מדריך קרוספיט מקצועי ולעבוד לפיה.

2. לחפף במהלך האימון – בגלל ששיטת האימון קרוספיט היא כל כך ייחודית ומתבססת על עצימות גבוהה לזמן קצר, אי אפשר לחפף במהלך האימון. זאת לא הליכה או ריצה שאפשר להקטין ולהגביר את הקצב איך שנוח. מדובר כאן על שיטת אימון שדורשת לתת את כל הכוח במהלך התרגילים.

3. לא לנוח – זה שיש לכם מוטיבציה לעשות כמה שיותר תרגילי קרוספיט וזה שיש לכם רצון להיות טובים יותר זה מצוין, אבל לא לקחת מנוחה ולהתאמן כל יום לא יסייע לכם במטרה שלכם להשתפר. הגוף צריך מנוחה וכאשר אתם עושים קרוספיט אתם צריכים לנוח מדי פעם. אם מתאמנים יותר מדי זמן, בשלב מסוים הגוף חוזר אחורה. תנו לגוף לנוח בכדי שתוכלו להשתפר, גם אם זה לא נשמע לכ הגיוני זאת האמת.

4. אל תשקרו בשיפור שלכם – יש הרבה מתאמנים שמנסים ליצור לעצמם שיפור מלאכותי. לרמאות בתנועה של התרגיל רק בכדי להגיש שעשיתם יותר חזרות זה לא הדרך שלכם להשתפר. אם אתה משקר לעצמך אתה בעצם מכשיל את עצמך. לא צריך להרשים אף אחד, צריך להיות אמין לעצמך ולדעת איפה אתה צריך שיפור, זה יהפוך אותך למתאמן טוב יותר עם יכולות טובות יותר. בצד התחרותי של קרוספיט, זה לעתים קרובות מציג את עצמו בצורה של הספורטאי שכנראה מבצע היטב תרגילים בתחרויות פתוחות שנערכות עם החברים למועדון קרוספיט. פתאום אותו מתאמן לא מגיע לאותם מספרים שהוא רשם לעצמו במהלך ההתקדמות שלו. אז חשוב להיות כנה עם עצמך, לוודא שאתה עושה כל תרגיל כמו שצריך ולא לנסות להשיג שיפור מלאכותי, הישאר אמין לתוצאות האמיתיות שלך.

להעריך קנה מידה בצורה נכונה – יש הרבה פעמים מקבלים אימון קרוספיט, בחזרות רבות מדי או במשקל שהוא גבוה מדי, וצריך לבצע התאמה ליכולות של המתאמן. פה הרבה מתאמנים כושלים ומייצרים שתי תוצאות שונות. הראשונה הם מבצעים יותר מדי חזרות ב משקל גדול מדי ולא מצליחים לסיים את התרגיל, או שהם עשו פחות חזרו במשקל נמוך יותר והם לא ניצלו את התרגיל עד הסוף. קנה מידה היא מרכיב מרכזי של אימוני קרוספיט, והוא אמצעי שבו אתה משיג את אותו שיפור כמו שמשיג אדם אחר למרות שהתאמנתם במשקלים שונים. יש למצוא את הקנה מידה המתאים אלייך בכל תרגיל. במקרה כזה מומלץ להתייעץ עם מאמן הקרוספיט שלכם. זה בסדר שבהתחלה יהיו פעמים שלא תצליחו להעריך נכון את קנה המידה שלכם אבל בתקווה שעם הזמן תכירו טוב יותר את הגוף והיכולות שלכם ותצליחו להתאים את האימונים שלכם בהתאם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ערן רגב

ערן רגב

מנהל תוכן

ביזאפ



 


מאמרים נוספים מאת ערן רגב
 
הפתרון הטבעי לשעיר מבריק – שמן המפ
רוצים שיער בריא ומלא ברק? אז יש לנו את הפתרון הטבעי הטוב ביותר, שמן המפ. שמן המפ מעניק לשיער את כל הטוב שבטבע.

פרי הנוני וכל הטוב שבו
פרי הנוני הוא פרי שמגיע מהאיי הוואי והוא מכיל ערכים תזונתיים נפלאים שמשפרים את הבריאות הכללית שלנו. יש כל כך הרבה דברים טובים בפרי נוני שגם לכם כדאי לנסות.

נוני – פרי איים נפלא
נוני הוא צמח שפרותיו נחשבים למזון על פופולארי בישראל. אכילת הפירות בצורתם המקורית או שתיית מיץ נוני הם דרכים נפלאות להוסיף בריאות לתזונה היומית

עשב חיטה - היתרונות
19/02/15 | תזונה
עשב חיטה הוא מזון על אשר מכיל מגוון מרכיבים בריאותיים מאוד. לאכילת עשב חיטה יש מגוון רחב של יתרונות והשפעות חיוביות על הגוף. מומלץ לנסות

5 סיבות למשקולות כבדות באימון קרוספיט
19/02/15 | אימונים
בשיטת האימון קרוספיט משתמשים במשקולות כבדות בגלל כמה סיבות מאוד טובות. בניה חזקה יותר ומהירה יותר של השרירים יכולה להתבצע רק דרך קרוספיט

דאודורנט להזעה טבעית ולא דאודורנט למניעת הזעה
הרבה לא מודעים לכך אבל הזעה היא פעולה טבעית ומאוד חשובה לקירור הגוף ביום יום. שימשו בדאודורנט למניעת הזעה פוגע בגוף. יש להשתמש בדאודורנט טבעי לטיפול בריח ההזעה ולא במניעת הזעה

אכלו שמן קוקוס להגברת קצב חילוף החומרים
27/01/15 | תזונה
דרך תזונה נכונה של מאכלים כמו שמן קוקוס אפשר להגביר את קצב חילוף החומרים של הגוף. כך הגוף שלנו יכול לשרוף שומן בצורה יעילה יותר וללא להגדיל את כמות השומן בגוף

האם גם אתה עושה טעויות במהלך קרוספיט ?
04/01/15 | אימונים
קרוספיט היא שיטת אימון מצוינת לשיפור יכולות הגוף, כל עוד עושים אותה בצורה נכונה וטובה. יש הרבה טעויות נפוצות של מתאמנים בקרוספיט. האם גם אתה עושה את הטעויות הנפוצות?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI