דף הבית ספורט וכושר גופני אימונים 5 סיבות למשקולות כבדות באימון קרוספיט
5 סיבות למשקולות כבדות באימון קרוספיט
ערן רגב 19/02/15 |  צפיות: 12921

קרוספיט, או בלועזית CROSSFIT, היא שיטת אימון מגוונת המפעילה מגוון טכניקות שונות במטרה לשפר את יכולות הגוף. קרוספיט דוגלת בביצוע אימונים בעצימות גבוהה ובהרמת משקולות. הרמת משקולות כבדות היא חלק מרכזי באימון קרוספיט עקב כמה סיבות:

1. בונים יותר כוח בזמן קצר יותר – כאשר מרימים משקל כבד יותר בפחות חזרות בונים יותר כוח מאשר להרים משקל קל בחזרות רבות. זה הוכח במקרים רבים. אם אתם רוצים לייצר כוח בזמן קצר, רק להרים משקולות כבדות. בגלל זה שיטת האימון קרוספיט משתמשת בהרמה של משקלים כבדים, כמעט אקסקלוסיבי. הרמת משקולות כבדות במהלך אימון קרוספיט הוא כלי מאוד שכיח שהופך אותך לחזק יותר במשך זמן עבודה קצר יותר. עוד בזאת, יש קשר מאוד חזק בין רמות חילוף החומרים להרמת משקולות כבדות, אז אתם גם שורפים שומן יותר מהר ואז גם יותר קל לקבל מראה חטוב יותר.

2. בונים יותר שריר – משקלים קלים לא בונים שריר. כדי לבנות שריר אתם חייבים להרים משקולות כבדות. זה עניים יחסי כמובן. אם אין לכם שרירים חזקים אז גם משקל של 3 קילוגרם הוא גבוה בשבילכם ואתם תגדילו מסת שריר, אך ככל שהשקל כבד יותר, בהנחה שאתם מצליחים לעשות מספיק חזרות, אתם תבנו יותר שריר. הערה צדדית, חשוב שבונים שריר לאכול כמות מספקת של חלבון. בלי חלבון מספק לגוף יהיה קשה לבנות את השרירים. תזונה חייבת לתמוך בעבודה קשה.

3. שורפים יותר שומן – מי שרוצה לרדת במשקל חושב שאסור לו להרים משקולות כבדות כי זה מנפח את הגוף ויוצר מראה גדול. זה לא נכון. קודם כל רק אם אתם אוכלים במאזן קלורי חיובי אתם יכולים להתנפח. ואם אתם מנסים לרזות אתם בכלל אוכלים במאזן קלורי שלילי. שנית, ככל שהגוף בעל יותר שרירים הוא שורף יותר שומן במנוחה וזה מסייע לכם בשריפת השומן. כמובן שיש לעשות גם אימונים בעצימות גבוהה בכדי לשרוף שומן, אבל יש מקום להרים משקולות כבדות מדי פעם. לא לעשות רק אימוני קארדיו אלא גם אימוני כוח. קרוספיט משלבת בין קארדיו לאימוני כוח בצורה אופטימאלית להשגת תוצאות טובות יותר.

4. חיזוק רקמות בגוף – שאנחנו עושים קרוספיט אנחנו רוצים לחזק את הגוף. הרמת משקולות קלות לא תחזק את הגוף כמו שהרמת משקולות כבדות תעשה. שיר חזק יותר אומר גוף חזק יותר.

5. פחות זמן אימון – שיטת האימון קרוספיט מתבססת על אימונים קצרים ואינטנסיביים. אין טעם להיות שעות בחדר כושר. אפשר לעשות את כל העבודה הקשה באימון קרוספיט של חצי שעה עד שעה. כדי לצמצם את הזמן ולתת לכם יותר תמורה עבור הזמן שהשקעתם מרימים משקולות כבדות באימון קרוספיט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ערן רגב

ערן רגב

מנהל תוכן

ביזאפ



 


מאמרים נוספים מאת ערן רגב
 
הפתרון הטבעי לשעיר מבריק – שמן המפ
רוצים שיער בריא ומלא ברק? אז יש לנו את הפתרון הטבעי הטוב ביותר, שמן המפ. שמן המפ מעניק לשיער את כל הטוב שבטבע.

פרי הנוני וכל הטוב שבו
פרי הנוני הוא פרי שמגיע מהאיי הוואי והוא מכיל ערכים תזונתיים נפלאים שמשפרים את הבריאות הכללית שלנו. יש כל כך הרבה דברים טובים בפרי נוני שגם לכם כדאי לנסות.

נוני – פרי איים נפלא
נוני הוא צמח שפרותיו נחשבים למזון על פופולארי בישראל. אכילת הפירות בצורתם המקורית או שתיית מיץ נוני הם דרכים נפלאות להוסיף בריאות לתזונה היומית

עשב חיטה - היתרונות
19/02/15 | תזונה
עשב חיטה הוא מזון על אשר מכיל מגוון מרכיבים בריאותיים מאוד. לאכילת עשב חיטה יש מגוון רחב של יתרונות והשפעות חיוביות על הגוף. מומלץ לנסות

5 סיבות למשקולות כבדות באימון קרוספיט
19/02/15 | אימונים
בשיטת האימון קרוספיט משתמשים במשקולות כבדות בגלל כמה סיבות מאוד טובות. בניה חזקה יותר ומהירה יותר של השרירים יכולה להתבצע רק דרך קרוספיט

דאודורנט להזעה טבעית ולא דאודורנט למניעת הזעה
הרבה לא מודעים לכך אבל הזעה היא פעולה טבעית ומאוד חשובה לקירור הגוף ביום יום. שימשו בדאודורנט למניעת הזעה פוגע בגוף. יש להשתמש בדאודורנט טבעי לטיפול בריח ההזעה ולא במניעת הזעה

אכלו שמן קוקוס להגברת קצב חילוף החומרים
27/01/15 | תזונה
דרך תזונה נכונה של מאכלים כמו שמן קוקוס אפשר להגביר את קצב חילוף החומרים של הגוף. כך הגוף שלנו יכול לשרוף שומן בצורה יעילה יותר וללא להגדיל את כמות השומן בגוף

האם גם אתה עושה טעויות במהלך קרוספיט ?
04/01/15 | אימונים
קרוספיט היא שיטת אימון מצוינת לשיפור יכולות הגוף, כל עוד עושים אותה בצורה נכונה וטובה. יש הרבה טעויות נפוצות של מתאמנים בקרוספיט. האם גם אתה עושה את הטעויות הנפוצות?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI